fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

E-mail marketing

10 IZREDNIH strategij, ki jih morate vključiti v EMAIL

Pošljite pravilno sporočilo za prave ljudi ob pravem času

Vsi ljudje imamo različne želje in težave, ki jih želimo rešiti. Bodite prepričani, da pravilno segmentirate baze podatkov v različne skupine in kategorije. Nato oblikujte email po meri, ki bo ustrezal vsaki skupini.

Nekaj hitrih idej:

  1.  Če prodajate oblačila, vaše stranke v starosti 40 let iščejo drugačna oblačila kot mladostniki pri 18.
  2. Če ste agencija, ki trži potovanja, lahko kategorizirate mladostnike pri 20 letih in jim ponujate pakete, ki vsebujejo veliko zabave medtem, ko strankam pri 40 letih ponudite odlične družinske izlete.

Testirajte s pošiljanjem po različnih urah in dnevih in ugotovite, kakšna strategija najbolj ustreza vašemu občinstvu. Optimalni časi se razlikujejo glede na stranke in industrijo, v kateri ste.

Spoznajte svoje cilje

Razumite cilj svoje e-pošte ali akcije in se prepričajte, da je specifičen in merljiv. Katerikoli cilj boste uporabili, mora vaš email vsebovati pravilno call-to-action razmerje z vašim ciljem.

Poskrbite, da vaš email zagotavlja podatke o vrednosti

Odgovorite si preprosto:”Kaj to pomeni zame?

Kaj zares sprašujete:”Kaj bodo s tem pridobile vaše potencialne stranke, ki ste jim namenili email. Zagotoviti morate, da je vaš email postavljen tako, da vam pomaga doseči cilj in da ima vsebina vrednost za bralce. Vaše vprašanje mora biti zelo glasno in jasno.

Vključite poziv k dejanju (CTA -> call-to-action)

Preverite ali ima vaš email jasen in prepričljiv poziv k dejanju. Bi bilo enostavno za ljudi, da sprejmejo ukrepe, ki jih želite, da jih izvedejo.

Primeri:

  • prijavite se na brezplačne novice
  • izpolnite obrazec
  • pokličite nas

Imejte prepričljiv naslov (temo) v vašem sporočilu

Prvi korak, da prepričate bralce, da sploh odprejo vaše sporočilo. Veliko ljudi se bo odločilo, da želijo prebrati vaš email zgolj na podlagi vašega naslova.

To je prva stvar, kjer ljudje vidijo ali bodo pridobili vrednost, če preberejo vaš email. Bodite prepričani, da bo naslov prepričljiv, kratek in “sladek”.

Nasvet:

  • Uporabite največ do 50 znakov!
  • Ponudite jim neko vrednost, ki jo bodo pridobili, da preberejo veš email
  • Osredotočite se na občutek radovednosti, razburjenja ali nujnost

Izogibajte se se “spam-trigger” besedam

Izognite se besedam, ki bodo povzročile, da bo vaš email padel pod spam filtre. Prav tako ne uporabljajte klicajev in CAPS LOCK (velike črke) v vašem naslovu, saj takšni načini imajo veliko verjetnost, da bodo bili označeni za spam od uporabnikov in filtrov.

Besede, katerim se je potrebno izogniti, bodo opisane v naslednjem članku. Zate le spremljajte objave in spletno stran.

Vključite gumbe socialnih omrežij

Če ne dodate v svoje emaile gumbov za deljenje svojih emailov na omrežjih, zamujate ogromno priložnost za potencialne nove stranke. Prav tako pa vas lahko obstoječe stranke najdejo na omrežjih in vam sledijo.

Če oddate koristno informacijo, ki bi bila zanimiva za druge in vaša stranka to opazi, vas bo sigurno tudi delila in priporočila ostalim prijateljem. Torej obvezno vključite v vaše email sporočila.

Poskrbite, da bo vaše sporočilo prijetno za oči strankam

To je ključnega pomena, da je vaša e-pošta lepo oblikovana in da uporabnikov vzbudi željo po branju celega sporočila. Če bo e-pošta videti dolgočasna, bodo vaše stranke hitro označile kot spam ali se izbrisale vaše sporočilo (ali se odjavile od naročanja).

Nasvet:

  • Vključite kakovostne in zanimive slike (vendar v mejah normale)
  • Lomljenje besedila
  • Kratke vrstice ali stavki

Prepričajte se, da je vaša e-pošta mobilnim napravam prijazna

Bodite pozorni, kako se vaše sporočilo prikazuje na mobilnih napravah in tablicah. To zlasti velja pri kompleksnejših oblikovanjih e-sporočil.

Nasvet:

  • Vključite uporabo enega stolpca, ki ima en poziv k dejanju s pomočjo večjega besedila in je zgoščen, kot je le mogoče. To uporabite v telesu sporočila in v vrstici.

Sledite in analizirajte rezultate

Bodite pozorni na meritve, kot so kliki v sporočilih, da boste dobili občutek kako uspešen je bil vaš email. Z dobrimi CRM sistemi, si lahko ogledate poročila akcije, ki zagotavljajo ključne podatke za analiziranje.

Svoje analize in sledenja primerjajte z emaili, ki ste jih do sedaj ustvarili in izboljšujte, kaj najbolje ustreza vašemu poslovanju.

Razmislite tudi o uporabi Googlove storitve, ki omogoča sledenje vašim povezavam v e-pošti in si lahko kasneje ogledate klike in konverzije v google analytics.

Če potrebujete pomoč, nam sporočite in z veseljem bomo našli strategijo za vaše podjetje.
avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor