fbpx
Izdelava spletne trgovine

3 stvari, ki jih morate narediti, preden ustvarite spletno trgovino

Ko začnemo svoje spletno poslovanje, je postavitev spletne trgovine eden izmed enostavnejših stvari, ki so zavzete v poslovanju.

Torej tukaj vam podajam tri najbolj kritične stvari, ki jih morate izvesti preden se odločite, da postavite spletno trgovino na svetovni splet.

1. Kako se boste razlikovali od ostalih spletnih trgovin

V večini primerov boste vstopili v natrpan trg, razen če je vaš izdelek revolucionaren ali nov izum. Da se ločite od drugih, morate imeti svoj edinstveni način.
V Slovenskem prostoru opažam veliko napak spletnih trgovin – zlasti pri manjših do srednje velikih:

  • Nekatera podjetja imajo iste opise njihovih produktov, ki jih tržijo, kot njihove konkurence.
  • Spletne trgovine z oblačili uporabljajo iste slike kot vsi drugi in celo iste manekenke, ki se pojavljajo v teh oblačilih. Torej greš pogledat 5 trgovin in na vseh so iste slike in iste manekenke. Kako lahko izstopate? Naredite svoje slike in opise.
  • Primeri slabih spletnih trgovin: Slaba grafika, slaba odzivnost, napačna postavitev strukture in še veliko stvari se najde. Raje investirajte več in si povišajte prodajo, kot pa nekaj na silo in hitro.

2. Preglejte vašo konkurenco

Kot sem že omenil, je res težko najti prostor, ki ni konkurenčen. Vedeti, kako deluje vaša konkurenca in kakšne strategije uporablja, vam bo pomagalo, da naredite drugačnost.

  • Obstoj in doseg

Analizirajte prisotnost na trgu. So lokalni? Ali gredo globalno? V kakšen segment so osredotočeni? Izmerite njihov doseg, ki je ključnega pomena. Preglejte, v katerih medijih so prisotni? Kako opravljajo s socialnimi omrežji in kaj jim najbolj uspeva.

  • Kaj vaše ciljne stranke pravijo o njihovih storitvah?

Napnite ušesa, koliko je le možno in si kupite 5 LCD monitorjev, če je treba, da preberete vse, kar pišejo. Torej vaša naloga je, da poslušate in berete, kaj vaše stranke govorijo in pišejo na vašem trgu. Ali vaša konkurenca nima nekaterih vidikov v svojem poslovanju? Naredite celotno analizi in izkoristiti slabosti vaše konkurence.

3. Sporočite vsem prijateljem, kolegom in poslovnim partnerjem

Moč mreže prijateljev in družine je pogosto podcenjena, ko začenjate spletno poslovanje. Morda so ravno prvi kupci med vašimi prijatelji in sorodniki.

Prosite svoje prijatelje in družino, da delijo spletno trgovino s svojo razširjeno mrežo. To je redka usluga, za katero brez problema povprašajte. Prav takšna strategija pa vam lahko, da zadostnega zagona za povečanje vaše prepoznave in prodaje.

Iščete pomoč pri postavitvi kakovostnih spletnih storitev in strategij? Mi smo vam z veseljem na voljo. BONUS: kavico plačamo mi!

Jerneja Lobnik Ornik
avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services