fbpx
CRM sistem

Kdaj je čas za CRM sistem?

Če ste lastnik podjetja, prodajalec ali DELUJETE NA PODROČJU MARKETINGA, ste verjetno že slišali za izraz CRM. CRM (Customer Relationship Management) je sistem, ki podjetjem omogoča upravljanje odnosov s strankami IN ORGANIZACIJO PODATKOV.

Dobro poznavanje vaših strank vam omogoča, da razvijete strategije trženja, ki ciljajo na njihove specifične potrebe. Sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM sistem) je lahko vaše najmočnejše orodje v vaši trženjski strategiji.

Ker je danes za uspešno prodajo ključnega pomena razumevanje kupcev in njihovih potreb, je CRM sistem orodje, ki vam omogoča zgraditi podrobno sliko kupčevih navad, potreb in okusov. Z beleženjem in analiziranjem kupnih navad, lokacije nakupa, starosti, spola, itd. pridobite podatke, ki vas bodo usmerjali k pravilnim marketinškim in prodajnim akcijam.

Tukaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ali potrebujete CRM sistem?

  • Imate občutek, da izgubljate posle, ker ne izvajate dosledno prodajnih aktivnosti na odprtih priložnostih in potencialih?
  • Ste vzpostavili prodajni proces in ste pripravljeni spremljati prodajo vaše prodajne ekipe?
  • Se udeležujete sejmov, a nimate pregleda nad kontakti, ki ste jih tam pridobili?
  • Ali želite, da so interakcije s strankami (poslana elektronska pošta, seznam telefonskih klicev, sestankov, aktivnosti, itd.) dostopne na enem mestu?
  • Imate podatke o strankah še vedno v različnih Excelovih tabelah, Wordu, Outlooku?
  • Bi radi poslali elektronsko pošto ali SMS sporočilo več tisočim kontaktom samo z enim klikom?
  • Potrebujete orodje za e-mail marketing?
  • Bi radi imeli popoln nadzor nad projekti in njihovimi nalogami?
  • Imate s samolepilnimi lističi, kejr so zavedeni opomniki in naloge, polepljen monitor računalnika?
  • Se vam zgodi, da se pogovarjate s stranko, s katero se je pogovarjal že vas sodelavec?

Če ste odgovorili na vsaj eno vprašanje z »DA«, potem je uvedba CRM sistema v vaše poslovanje smiselna in pravilna.

CRM sistem je v prvi vrsti in predvsem poslovna strategija. Je poslovni sistem, ki združuje in krepi marketinške in prodajne odločitve.

Kupec želi poslovnega partnerja, ki razume njegov problem!

 

avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services