fbpx
Vsebinski marketing

7 razlogov, zakaj je vaša zgodba pomembna in kako jo zapisati

zgodbe vsebinski marketing

Na začetku podjetniške poti ali pa tudi nekje vmes, se pogosto zgodi, da pozabimo na ključni del, zaradi katerega nas bodo ljudje imeli vzljubili. Pozabimo na našo zgodbo. Na to, kaj je naš velik zakaj, da smo vse skupaj pričeli ter se podali na to pot, ki ne spreminja zgolj naše življenje, ampak tudi življenja drugih.

Kot mentorica različnim posameznikom in podjetjem, vedno znova prejemam vprašanja, zakaj je potrebno napisati svojo zgodbo, komu je sploh mar zanjo in zakaj je pomembna, zato bom v tem članku razkrila, zakaj je zgodba sploh pomembna in kako jo je potrebno zgraditi.

Čeprav se nam morda zdi, da nimamo o čem govoriti ali pisati, ker se nam ni zgodilo nič izjemnega, saj nismo Steve Jobs, je pri tem potrebno poudariti, da se v prav vsaki zgodbi najde nekaj izjemnega. Izjemno je za nas. Če bomo to na pravi način prenesli naprej, bo izjemno tudi za vsako osebo, ki nam bo prisluhnila, in zagotovo bo v nekem trenutku prepoznala sebe. Zgolj en stavek, en delček naše zgodbe lahko spremeni njihov svet na bolje, zgolj ta en odsek lahko poskrbi za to, da bo nekdo drug naredil korak v drugo smer ali morda postal tudi del naše zgodbe, kar si po večini želimo.

Ko pričnemo poslovno pot, velikokrat še ne razmišljamo o tem, da bi si zgradili zgodbo, bistveno nam je zgolj začeti. Potem, nekje vmes, pa se ustavimo, ker preprosto vidimo, da potrebujemo več kot zgolj izdelek ali storitev, čutimo, da moramo izraziti tisti svoj notranji ZAKAJ, da svetu prikažemo, zakaj se je vse skupaj pričelo, kaj nas je gnalo, in to lahko storimo zgolj s tem, da zapišemo svojo unikatno zgodbo.

V prvi številki revije INTERNET je Monika razkrila 7 ključnih razlogov, zakaj je zgodba pomembna in zakaj je ključno, da jo zapišemo še danes.

Monika Horvat
avtorMonika Horvat
digitalni marketing
Monika je strokovnjakinja s področja digitalnega marketinga, še posebej Facebook oglaševanja, ki že več kot 4 leta z lastno agencijo za digitalni marketing sodeluje s številnimi slovenskimi podjetji in posamezniki na področju vodenja socialnih omrežij, Facebook & Instagram oglaševanja, e-mail marketinga in brandinga. Je soustanoviteljica blagovne znamke Mojster Marketinga, pod okriljem katere se izvajajo številna izobraževanja na področju digitalnega marketinga z namenom, da se pričnemo zavedati pomena tega pomembnega področja. Poleg predavanj in delavnic imajo na spletni strani mojstermarketinga.si tudi veliko brezplačnih vsebin, s pomočjo katerih se lahko posameznik takoj loti odkrivanja digitalnega sveta.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services