fbpx
INTERVJUVplivnostni marketing

#CoolFotr: V prvi vrsti moraš biti content creator, influencerstvo pride šele pozneje

cool fotr

Kako dolgo se že ukvarjate z influencerstvom ?

Hm … Mislim, da smo vsi vsaj malo influencerja oz. tako ali drugače vplivamo na ljudi okoli sebe. Iz tega stališča že dolgo časa.

Na katerih družbenih omrežjih ste prisotni?

Zadnje čase je glavni kanal Instagram, sledi Facebook in potem na koncu še YouTube. YouTube je zaenkrat z moje strani še dokaj neizkoriščen kanal.

Kakšen je namen/cilj vašega delovanja?

Biti, zgolj biti in delati to, v čemer uživam. Imam veliko srečo, da lahko delam to, kar me resnično veseli. Definitivno pa je tukaj tudi ozaveščanje okolice o takih in drugačnih temah.

Kako ste prišli do prvih sledilcev? Kakšna taktika?

Iskrenost in biti to, kar si. Takoj ko začneš taktizirati, je konec. Menim, da so vsa izobraževanja ipd. bullshit. Treba je stopit korak nazaj in se vprašati kaj je bistvo socialnih omrežij.

Ali se povezujete tudi z drugimi influencerji?

Vedno sem odprt za sodelovanja, veliko se pogovarjam z ostalimi v “našem svetu”.

Sodelujete tudi s podjetji?

Biti influencer pomeni … ?

Katera orodja uporabljate za obdelavo slik ali videov?

Pri videu sem zvest Apple-u, zato uporabljam final cut x pro, za fotke pa je aktualen Lightroom. Je pa veliko fotografij pro, tako da jih obdelujejo drugi.

Ali vse delate sami ali imate svojo ekipo?

Jaz in Teja.

3 praktično uporabni nasveti, kako postati uspešen influencer.

Iskrenost, želja in vztrajnost. Mislim pa, da moraš biti v prvi vrsti content creator, influencerstvo pride šele pozneje.

Instagram: https://www.instagram.com/coolfotr/

https://www.instagram.com/coolmamacitaa/

Facebook: https://www.facebook.com/coolfotr/

YouTube: https://www.youtube.com/user/inaajjaani

cool fotr cool mamacitaa

Luka Kosi
avtorLuka Kosi
vplivnostni marketing
Luka se je že v času srednje šole zanimal za podjetniške vode. Navdih je vedno našel v ljudeh, ki so s trmo, zagnanostjo ter strastjo ustvarili uspešno podjetniško pot. Zaradi negotovosti, si ni upal niti pomisliti kako je, ko si odvisen sam od sebe, od svojih idej ter od svojih odločitev. Kar hitro po srednji šoli, v času študija, pa je začel svojo podjetniško pot s prijateljem. Odločila sta se, da bosta zaradi želje po kreativnosti ustanovila svojo oglaševalsko agencijo, ki bo v veliki večini temeljila na oglaševanju preko družbenih omrežij, to pa nadgrajevala z influencerji, ljudmi katerih celoten potencial je v Sloveniji ostal skrit. Pot, na katero se podaš z namenom ustvarjati, je mnogokrat pogojena z neuspehi, iz katerih se je najlažje učiti pa čeprav so neprijetni, kljub temu pa je mnenja, da se ključ do uspeha skriva v ljubezni ter strasti do tega kar delaš.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services