fbpx
Zdrava prehrana

Kaj naj jem, ko sem v službi?

Zdravje na delovnem mestu

Zdrava prehrana na delovnem mestu

V službi preživimo povprečno 252 dni na leto, oziroma več kot 10.000 dni v 40-letni delovni dobi. Prav zaradi tega je še kako pomembno, da skrbimo za zdravje tudi na delovnem mestu. V Sloveniji je promocija zdravja uzakonjena, pa kljub temu pri svojih strankah opažam, da imajo v delovnem času neurejeno prehrano oz. neurejen ritem prehranjevanja.

˝Kaj naj jem v službi, ko pa je stalno pohano na meniju?˝ pogosto slišim.

Vsem, ki v svojih delovnih organizacijah nimate dostopa do zdravega in uravnoteženega obroka, ki bi ustrezal vašim ciljem, ali pa vaše zdravo prehranjevanje onemogoča nezdrava ponudba v vaši okolici in vsem, ki bi radi izboljšali delovno storilnost ter zdravje, bo ta članek prišel prav.

  1. Izberite en dan v tednu, navadno je to nedelja, ko imate največ časa, da boste lahko vnaprej pripravili hrano. Vzemite si 2–3 ure časa in jih namenite planiranju, nabavi in pripravi hrane.

Planiranje menija naj bo preprosto. Razmislite katere dneve imate najbolj natrpane in za kateri del dneva obstaja največja “nevarnost”, da boste posegli po nezdravem obroku. Sestava menija naj bo okvirna, preprosta in le za nekaj dni vnaprej.

Pri nabavi hrane se držite plana, ki ste si ga okvirno sestavili. Tako bo obstajala manjša verjetnost, da boste v košarico nalagali stvari, ki jih ne potrebujete. Za vsak primer dodajte v košarico še hrano ˝za vsak slučaj˝, na primer zamrznjeno zelenjavo ali fižol v pločevinki.

Pri pripravi hrane bodite ekonomični s časom. Namesto da narežete samo eno papriko ali korenček, narežite tri ali štiri (vzelo vam bo le minuto več), preostanek, ki ga ta dan ne porabite, pa shranite v hladilniku v stekleni posodici. Enako velja za, na primer, piščančje prsi. Lahko spečete večjo količino in ostanek uporabite v naslednjih nekaj dneh za solato. Če imate nekoliko več časa, jih lahko razrežete na koščke, marinirate v olivnem olju z zelišči in ko boste pripravljali obrok, jih samo na hitro popecite. Prav tako so zelo priročne jedi ˝na žlico˝, saj jih lahko vzamete s seboj v službo v termo posodicah. Tukaj predvsem mislim na mesno-zelenjavne enolončnice, juhe ali čili con carne. Lahko jih tudi zamrznete, saj bodo prišle še kako prav, ko boste imeli super natrpan urnik.

Več o zdravi prehrani na delovnem mestu vam je Klemen zaupal v prvi številki revije INTERNET.

 

Klemen Breže
avtorKlemen Breže
Osebni trener
Klemen Breže je dolgoletni športnik. V njegov življenjepis so vpleteni dolgoletna športna kariera, naziv prof. športne vzgoje in dipl. kondicijski trener, s številnimi strokovnimi usposabljanji v tujini, prav tako je Klemen izkušen nutricist. Vsi ti športni utrinki so ga pripeljali do tega, da je že pred leti postal osebni trener.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services