fbpx
Vsebinski marketing

Z odlično vsebino do uspeha na spletu

Vsebinski marketing

Kako zastaviti vsebinski marketing, da bo prinašal rezultate?

Z Internetom se je močno spremenil nakupni proces, saj omogoča kupcu, da raziskuje in išče informacije po spletu. Poleg tega kupci v fazi sprejemanja nakupnih odločitev ne želijo oglasov. Želijo kakovostne informacije in vsebino.

Zato prinaša vsebinski marketing odlične rezultate, če je le dobro načrtovan in izveden. Potencialnim kupcem ničesar ne vsiljuje, nudi jim brezplačne informacije in vsebino, ki je zanje pomembna, odgovore in rešitve na njihove izzive in probleme. Preko tega izobražuje, gradi odnos in zaupanje. Odlična vsebina, plasirana prek pravih kanalov izbrani ciljni skupini je zmagovalna kombinacija. Se sprašujete, kako se tega lotiti?

V nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali do vsebinskega marketinga, ki bo prinašal rezultate tudi v vašem podjetju.

Z vsebino vzpostavite odnos in zaupanje

Potencialni kupci vas morajo najprej spoznati, najprej jim morate biti všeč in morajo vam zaupati, šele nato bodo kupili pri vas. Zato je pomembno, da najprej zgradite odnos in zaupanje in šele nato pride na vrsto prodaja. Vsebina je najboljši način, da ljudje spoznajo vašo znamko, se z njo povežejo in da zgradite zaupanje. Tako z ustvarjanjem in deljenjem kakovostne in relevantne brezplačne vsebine pritegnite izbrano ciljno skupino in jo sčasoma spremenite v zveste kupce. Odlično se obnesejo vsebine, ki podajajo nasvete, izobražujejo, informirajo, podajo rešitev na problem kupca takrat, ko jih potencialni kupec potrebuje. S takšnim pristopom začnete prodajni proces na način, ki potencialnemu kupcu ne da občutka, da mu kaj prodajate.

Pristopite strateško

Za doseganje dobrih rezultatov je ključnega pomena, da vsebin ne sestavljate naključno, ampak izdelate strategijo. Brez strategije vsebina ne bo dosegla svojega namena. Zastavite si poslovne in komunikacijske cilje, ki jih želite doseči, dobro opredelite ciljne skupine in njihove probleme, določite slog pisanja, način in ton komunikacije, ustrezne vsebine, izberite ustrezne kanale, izdelajte načrt objav po kanalih in določite, kako boste merili učinkovitost. Šele nato se lotite priprave vsebine, ki bo odgovorila na pomisleke in izzive vaših ciljnih skupin. Pomembno je, da so vse aktivnosti in vsebine usklajene, povezane v celoto, da kupca pritegnejo, vodijo skozi prodajni lijak in na koncu osvojijo njegovo srce in prodajo.

Več nasvetov vam je Lea zaupala v prvi številki revije INTERNET.

Lea Petrej
avtorLea Petrej
VSEBINSKI MARKETING
Lea ima 15 let izkušenj na področju marketinga in je uspešno svetovala mnogim slovenskim in tujim podjetjem iz različnih dejavnosti. Skozi številne projekte je pridobila širok nabor znanj, predvsem na področju strateškega marketinga, PR, e-mail marketinga, pisanja vsebin, direktnega marketinga. V zadnjih letih se je osredotočila na digitalni marketing, predvsem na celovito strateško načrtovanje nastopa podjetij na spletu, vsebinski marketing, družbena omrežja. Rada sprejema nove izzive in z veseljem pomaga podjetjem pri marketinških izzivih.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services