fbpx
SPLETNA MESTA

Kako zasnovati prodajno spletno stran?

spletne strani revija internet

Kaj sploh je prodajna spletna stran? Saj nimam spletne trgovine, ali potem tudi potrebujem prodajno spletno stran? Saj šele začenjam s poslovanjem in še ne rabim spletne strani. Ali ni prodajna spletna stran nekaj za velika podjetja? Ko bom imel denar, si jo bom zagotovo privoščil, sedaj pa rabim zgolj osnovno spletno stran. Ta tematika me sploh ne zanima, saj že imam spletno stran.

Na internetu prodajamo vsi, ki uporabljamo spletne strani za poslovni namen. Prodajamo pa lahko izdelke, storitve, informacije, ugled blagovne znamke, samega sebe (osebna znamka) itd. V kolikor spletne strani še nimate, si lahko od začetka zgradite spletno stran prodajno pravilno. Če spletno stran že imate, pa pojdite skozi spodnje korake in preverite, kako trdi so vaši temelji spletne strani. Do neke stopnje se spletna stran da popravljati in nadgrajevati. Včasih pa se je bolje odločiti za korenito spremembo ter porušiti staro in zgraditi novo.

Ste že kdaj pomislili, da je spletna stran vaš prodajalec na spletu, ki trži vaše izdelke in storitve 24 ur na dan, 7 dni v tednu in tudi, ko vi spite? Če upoštevamo spletno stran kot prodajalca, potem mora poznati in obvladati proces prodaje.

Kakšen je proces prodaje?

Ne glede na to, za katero vrsto prodaje gre (B2B ali B2C) in ne glede na to, kaj prodajamo (izdelki, storitve, informacije, sebe …), si prodajni koraki sledijo v enakem vrstnem redu. Ena izmed najbolj razširjenih teorij prodaje se imenuje AIDA, ki so ji z nadgradnjo dodali še črko S. Gre za proces, kjer potencialni kupec potuje skozi vseh 5 stopenj.

A = Attention (pozornost)
Nagovorimo potrebe in interese potencialnih kupcev ter zbudimo pozornost.

I = Interest (zanimanje)
Prizadevamo si, da zbudimo zanimanje kupca za izdelek.

D = Desire (želja)
Vzbudimo in povečujemo željo po izdelku, s tem ko rešujemo probleme, dvome in ugovore.

A = Action (akcija)
Potencialnega kupca z aktivnostmi pripeljemo do nakupa.

S = Satisfaction (zadovoljstvo)
Zajema razne poprodajne aktivnosti za zadovoljitev kupca.

Celoten članek lahko preberete v novi številki revije INTERNET.

Revijo lahko kupite tudi v tiskani verziji na vseh Petrolovih bencinskih servisih, Leclercovih in Intersparovih trafikah ter posameznih samostojnih trafikah po Sloveniji.

Marko Petrej
avtorMarko Petrej
E-MAIL MARKETING

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services