fbpx
DIGITALNI MARKETINGE-mail marketingUncategorized

Brati znamo, kaj pa pisati?

Brati znamo, kaj pa pisati?

e-mail pošta

V delovnih organizacijah in podjetjih pisno komuniciranje predstavlja hrbtenico sporočanja. Pri tem ne mislimo zgolj na poslovno korespondenco v ožjem smislu: uradne dopise, ponudbe, povpraševanja in podobno, temveč tudi sporočanje in komuniciranje med sodelavci.

Digitalne tehnologije so v zadnjih desetletjih omogočile specifičen prostor in načine komunikacije med zaposlenimi znotraj organizacije in med podjetjem ter zunanjim okoljem. Nekatere navade in običaje smo v digitalnem prostoru prevzeli iz starih, analognih komunikacijskih časov, nekatere druge značilnosti pa so tipično novodobne. Obvladovati moramo oboje. Praksa tudi kaže, da največ nesporazumov in zastojev v delovnih procesih nastaja ravno zaradi slabe notranje komunikacije. Večina podjetij bolje obvlada poslovno korespondenco s strankami in poslovnimi partnerji, kakor sporočanje med zaposlenimi.

Prevladujoča je elektronska pošta

Morda najbolj tipičen primer je elektronska pošta (e-mail), ki spada med najstarejše načine digitalne komunikacije, še vedno pa je zelo pogosta, v mnogih podjetjih tudi prevladujoča oblika. Elektronska pošta je v najčistejši obliki prevzela značilnosti »papirnatih« oblik komunikacije in jo prenesla v digitalni svet. Dobro je torej, da v e-pošti upoštevamo vsa pravopisna in oblikovna pravila, obenem pa imamo v mislih prejemnike naših sporočil. Slovnična pravila pisanja so morda večkrat videti, kot da so sama sebi namen. Pravila bistveno pripomorejo k preglednosti, nedvoumnosti in slogu pisanja. Čeprav pišemo sodelavcu v sosednjo pisarno, bomo uporabljali veliko začetnico in osnovna, najbolj pogosta ločila (vejico, piko, vprašaj) ob tem pa uporabljali preprost, razumljiv in nedvoumen jezik.

Več o pravilni komunikaciji preko e-mail pošte na m je v prvi številki revije Internet zaupal Igor Ambrožič, medijski komunikolog in TV režiser

avtorIgor Ambrožič
KOMUNIKACIJA
Igor Ambrožič je medijski komunikolog, predavatelj, sicer pa je bil več kot 25 let televizijski režiser na RTV Slovenija. Je konzultant za vodenje skupinskih psihodinamskih delovnih procesov. V podjetjih vzpostavlja sisteme interne komunikacije, predava s področij vodenja, komunikacije in psihodinamike delovnih skupin. Igor je tudi specializant Sistemsko-psihodinamskega organizacijskega konzaltinga (Grupni analitičari Beograda – Tavistock London).

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services