fbpx
ChatbotDIGITALNI MARKETING

Uporaba chatbota v podjetju

Uporaba chatbota v podjetju

Chat bot blaz kovac

Klepetalni roboti bodo v prihodnje zelo vplivali na naš vsakdan. Zato je pomembno, da v podjetju zaznamo priložnost ter ta novi prodajni kanal vpeljemo in integriramo še pred konkurenco.

Chatbot je za podjetje velika pridobitev, saj lahko nadomesti človeka tako pri servisu za stranke kot pri prodaji ter še na mnogo drugih področjih. V slovenskih podjetjih se te izjemne prednosti v večini še ne zavedajo in ne zaznavajo priložnosti. Ponekod se še vedno upirajo kakršnim koli investicijam v kakršen koli razvoj. Poleg tega smo tudi kot trg še dokaj zaprti – to lahko vidimo pri uvedbi mobilnih aplikacij, ki so v tujini, npr. ZDA, bile aktualne že v letu 2010, k nam pa so prišle šele v letu 2017.

Podobno lahko pričakujemo tudi s chatboti, ki so ponekod v svetu, tudi v državah na Bližnjem vzhodu, že uveljavljeni. Nissan Izrael je s pomočjo chatbota že v prvem mesecu od zagona prodal za 380.000 dolarjev avtomobilov; torej lahko suvereno rečemo, da so chatboti prihodnost.

Kaj so chatboti?

Klepetalni roboti (angl. chatbots) so posebne aplikacije, ki temeljijo na pravilih umetne inteligence. Umetna inteligenca (angl. artifical inteligence) je obsežno in raznoliko področje računalništva. Lahko jo opišemo kot študij inteligentnih agentov (angl. intelligent agents), ki zaznavajo in sprejemajo podatke iz okolice in s pomočjo implementirane funkcije izvajajo določene akcije. Tako so inteligentni agenti postali glavna unifikacijska
tema, ki povezuje zelo različna področja umetne inteligence.

Z agenti lahko predstavimo algoritme z različnih področij, kot so reševanje problemov z iskanjem, igranje iger, avtomatsko sklepanje, načrtovanje, verjetnostno sklepanje, klasifikacija, razpoznavanje in drugo.

V procesu komunikacije se lahko klepetalni roboti prilagajajo in s sogovornikom komunicirajo tako, da tvorijo smiselne odgovore oziroma povedi. Temeljijo na tako imenovanem strojnem učenju, kar pomeni, da se med svojim delovanjem tudi »izobražujejo« za odzive na prihodnje možne vnose uporabnikov.

Bistvena značilnost komuniciranja s klepetalnim robotom je, da komunikacija samo navidezno poteka v obliki pogovora med dvema osebama; v resnici enega od sogovornikov nadomešča umetna inteligenca – klepetalni robot.

Več o klepetalnih botih lahko preberete v drugi številki revije INTERNET.

Blaž Kovač
avtorBlaž Kovač
VSEBINA IN KOMUNIKACIJA
Blaž se je z internetnim marketingom začel ukvarjati že v rosnih letih, natančneje v drugem letniku srednje šole leta 2012. Izkušnje digitalnega marketinga si je nabral skozi vestno delo na lastnih samoiniciativnih projektih, kot tudi na projektih za določene naročnike. V zadnjih letih pa se predvsem ukvarja z načrtovanjem, izdelavo, integracijo ter uspešnim lansiranjem Facebook Messenger chatbotov. Skozi njegove roke je šlo že veliko uspešnih chatbotov tako lasntega razvoja kot tudi za določena slovenska podjetja. Med najbolj odmenvimi chatboti so: Trajekto, Promet24, DeloBot – Delo, Postani vojak – Ministrstvo za obrambo RS, Poolboy – Bazeni Stotinka, Celjski sejem, AK11 – Anže Kopitar, BV7 – Benjamin Verbič, Jernej Damjan, 6 Pack Čukur in drugi.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services