fbpx
DRUŽBENA OMREŽJAFacebook

Kaj prinaša Facebookova optimizacija proračuna na nivoju kampanj?

CBO (campaign budget optimization)

Doslej se je bilo mogoče samostojno odločiti, ali bomo uporabili CBO (campaign budget optimization) ali ne, kmalu pa naj bi ta funkcionalnost postala del vsake oglasne kampanje, brez možnosti izključitve. To pomeni, da ne bomo mogli več nastavljati dnevnega ali življenjskega proračuna na nivoju nabora oglasov. Poglejmo pobliže, kaj to pomeni za upravljanje oglasnih akcij.

Facebookova funkcionalnost CBO (optimizacija proračuna na nivoju kampanj) je sicer na voljo vsem  upravljavcem oglasnih akcij že od novembra 2017, a jo po nekaterih raziskavah uporablja + manj kot četrtina vseh podjetij, ki oglašujejo na Facebooku. Zadnjih nekaj mesecev se je napovedovalo, da bodo od letošnjega septembra vse kampanje imele že avtomatsko vklopljeno funkcionalnost CBO, a se je tik pred zdajci zgodil preobrat in je napovedana sprememba po zadnjih informacijah prestavljena na februar 2020.

Dokler se to ne zgodi, pa lahko, če želimo, sami vklopimo omenjeno funkcionalnost na nivoju kampanje. Z vklopom optimizacije proračuna bo Facebook poskrbel za samodejno razporejanje proračuna v tiste nabore oglasov, ki naj bi prinašali najboljše rezultate.

Kaj točno prinaša avtomatiziran CBO?

Proračun oglasnih akcij se ne bo več nastavljal na nivoju nabora oglasov, ampak zgolj na nivoju kampanje. Facebookov algoritem bo proračun (glede na dosežene rezultate) samodejno razporejal po naborih oglasov.

Več o CBO v drugi številki revije Internet.

 

avtormag. Radoš Skrt
DIGITALNI MARKETING
Mag. Radoš Skrt je specialist za Facebook in Google oglaševanje ter eden vodilnih slovenskih strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani (SEO) in iskalni marketing. Radoš je tudi redni predavatelj na seminarjih in konferencah, ki obravnavajo tematiko internetnega marketinga. V okviru svojega podjetja Nasvet.com ponuja poleg optimizacije spletnih strani tudi storitve Facebook in Google Ads oglaševanja, organiziral pa je tudi že več kot 50 seminarjev s področja internetnega marketinga. Od leta 2007-2014 je bil zaposlen kot internetni direktor za Slovenijo v podjetju Studio Moderna. Rezultat njegovega 20+ letnega preučevanja teoretičnih in praktičnih vidikov internetnega marketinga je več kot 170 objavljenih člankov v dnevnikih in revijah kot so Delo, Kapital, Dnevnik, Finance, Monitor in Moj mikro. Radoš Skrt je od leta 2016 tudi mednarodno certificirani DIMAQ master trener. Njegovo podjetje Nasvet.com ima že vrsto let status Google Partner ter pridobljene naslednje Googlove certifikate: Search Advertising, Mobile Advertising, Display Advertising, Digital Sales.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services