fbpx
FacebookMARKETINŠKI TRENDI

3 največje napake pri oglaševanju na družbenih omrežjih

Facebook oglaševanje

Danes si vzemite čas in resnično premislite, ali ste naredili vse prav. Ste si vzeli dovolj časa za načrtovanje? Ste dobro preučili ciljno občinstvo? Ste vsaj tri mesece 100-odstotno upoštevali zastavljeno strategijo nastopa na družbenih omrežjih? Ste testirali prav vse ideje in možnosti, ki jih imate na voljo? Ste naredili poglobljeno analizo izvedenih aktivnosti prvega meseca in na tej podlagi gradili naprej?

Če ste se morda našli v katerem izmed vprašanj, je čas za premislek o tem, kako lahko družbena omrežja delujejo tudi za vas. Morda se morate izogniti zgolj kateri izmed ključnih napak, ki jih bomo odkrili v nadaljevanju, ter preprosto vztrajati in preizkusiti resnično vse možnosti.

1. Sponzorirana objava ni enaka oglaševalski kampanji

Največ napak se še vedno dogaja ravno tukaj: če pritisnete na moder gumb »Boost post« oz. »Promoviraj objavo«, to ne pomeni, da oglašujete učinkovito. Seveda obstajajo primeri, kjer se sponzoriranje objav dobro obnese, ampak v glavnem velja, da za doseganje specifičnih rezultatov preprosto moramo ustvarjati kampanje, ki jih optimiziramo na želeni cilj.

V praksi to preprosto pomeni: če imamo blog objavo, za katero si želimo, da jo prebere čim več ljudi, bomo naredili oglaševalsko kampanjo, pri kateri si kot cilj izberemo Promet oz. Traffic z namenom, da bomo pridobili čim več bralcev za najnižjo ceno na klik. Če bi to naredili tako, da bi povezavo do bloga objavili na Facebook strani in bi potem to objavo sponzorirali, bi cena na klik bila zagotovo višja (tako nam kažejo dolgoletne izkušnje, obstajajo pa seveda tudi izjeme), torej bi za sponzorirano objavo porabili znatno več denarja.

Celoten članek lahko preberete v tretji številki revije Internet.

avtorMonika Horvat
digitalni marketing
Monika je strokovnjakinja s področja digitalnega marketinga, še posebej Facebook oglaševanja, ki že več kot 4 leta z lastno agencijo za digitalni marketing sodeluje s številnimi slovenskimi podjetji in posamezniki na področju vodenja socialnih omrežij, Facebook & Instagram oglaševanja, e-mail marketinga in brandinga. Je soustanoviteljica blagovne znamke Mojster Marketinga, pod okriljem katere se izvajajo številna izobraževanja na področju digitalnega marketinga z namenom, da se pričnemo zavedati pomena tega pomembnega področja. Poleg predavanj in delavnic imajo na spletni strani mojstermarketinga.si tudi veliko brezplačnih vsebin, s pomočjo katerih se lahko posameznik takoj loti odkrivanja digitalnega sveta.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services