fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

DRUŽBENA OMREŽJALinkedin

4 koraki do učinkovitega videa na LinkedInu

linkedin video

Video je lahko odlično orodje za povečanje prepoznavnosti podjetja in krepitev avtoritete podjetnika. S pomočjo videa prav tako lažje in predvsem hitreje pridobimo zaupanje sledilcev na družbenih omrežjih, zlasti LinkedInu. Pridobitev zaupanja pa je predpogoj za uspešno prodajo.

Če je pred leti veljalo, da je video rezerviran predvsem za multinacionalke, ki si lahko privoščijo drago snemalno ekipo, je danes povsem drugače. S pametnim telefonom, upoštevanjem nekaj pravil in ščepcem ustvarjalnosti je video dosegljiv tudi podjetnikom, ki nimajo predvidenega proračuna za video vsebine.

V nadaljevanju članka boste izvedeli, katere so preverjeno najboljše prakse za učinkovit video na LinkedInu.

  1. Takoj preidite k bistvu

V času zasičenosti z informacijami je pomembno, da že v prvih treh sekundah pridobite gledalčevo pozornost. Kako jo pridobite? Temeljito preučite ciljno skupino, ki jo nagovarjate, in razmislite, kateri so njeni največji izzivi. V videu takoj na začetku omenite enega od izzivov, opišite rešitev in predstavite svojo ponudbo.

Na koncu videa je izjemno pomemben poziv k akciji, da gledalec ve, kje dobi še več informacij oziroma kako lahko vzpostavi komunikacijo z vami.

Celoten članek si lahko preberete v drugi številki revije Internet.

avtormag. Maja Novak
DRUŽBENA OMREŽJA
Mag. Maja Novak je ekspert za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk in izobraževalna trenerka. Je direktorica podjetja Global Disruption, ki sodeluje z visoko inovativnimi podjetji iz 18 evropskih držav. Še posebej uspešna je pri snovanju marketinških strategij ter pridobivanju strank preko LinkedIna. Maja ima preko 18 let izkušenj iz področja vsebinskega marketinga in uporabe družbenega omrežja za uspešno uveljavljanje na mednarodnem trgu. Je mentorica za podjetja v Tehnološkem parku v Ljubljani ter mentorica za startupe za EBRD. Je avtorica online programa o učinkoviti uporabi LinkedIna za povečanje prepoznavnosti in prodaje na mednarodnem trgu.