fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Facebook

7 nasvetov za uspešen nastop na facebooku

Nasvet 1:

Objave naj bodo zanimive, ki vsebujejo sporočilo. Najbolje se berejo zgodbe, v katerih se ljudje najdejo. Lahko objavljaš tvoja razmišljanja, dogodke v tvojem podjetju (s slikami ali video vsebinami), uporabne članke, nasvete,…

Nasvet 2:

Velja pravilo 80/20. To pomeni, da 80% vsebine naj bo uporabne z dodano vrednostjo, zanimive in zabavne, le 20% objav naj prikazuje promocijo tvojih izdelkov/storitev, npr. kako izdelek rešuje strankine probleme, izpostavi koristi in ne lastnosti, izjave tvojih zadovoljnih strank, uporabne nasvete iz tvojega področja,…

Nasvet 3:

Objave morajo biti za obiskovalce zanimive, zato je priporočeno, da objavljaš različne objave (objave s sliko, slike iz Instagrama, video vsebine, deljene objave, zamenjana profilna slika, članki,…)

Nasvet 4:

Največji doseg trenutno dosežete z LIVE videom, kajti trenutno ga Facebookov algoritem najbolj promovira.

Nasvet 5:

Najbolj odzivne so objave s sliko. Objave s sliko dobijo 179% več interakcij kot povprečna FB objava.

Nasvet 6:

Ljudem postavi vprašanje oz. jih pozovi, da s tabo delijo mnenje ter tako dosežeš večjo interakcijo in posledično doseg večjega števila ljudi (pozovi jih, da komentirajo in všečkajo objavo).

Nasvet 7:

Priporočeno je, da objavljaš vsaj 1x dnevno, zjutraj pred 8.uro, ko gredo ljudje v službo ali zvečer po 20.00. Poleti, ko je dlje svetlo in so ljudje dolgo zunaj, med 21.00 in 23.00.

Če še niste aktivni, začnite vsaj z 4 objavami tedensko in potem povečujte število objav. Družbena omrežja so namenjena ljudem in reševanjem njihovih problemov.

In ne pozabite na zabavne vsebine.

avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Dodaj odgovor