Pogosto slišim od podjetij, da e-mail marketing ne deluje ali da celo ne pošiljajo e-mailov zaradi prepričanja, da bodo s pošiljanjem nadležni ali vsiljivi. Če boste pisali vsebino, ki je zanimiva za prejemnike, in vse skupaj ustrezno marketinško načrtovali, nikakor ne boste nadležni in tudi rezultati bodo vidni.
E-mail marketing je najmočnejši marketinški kanal in prinaša najboljše rezultate glede na vložek. A le če je dobro načrtovan in če je vsebina elektronskih sporočil dobro napisana, da vas prejemniki iz nje bolje spoznajo, se povežejo z vami in pridobite njihovo zaupanje. Vsebina je kraljica e-mail marketinga in prav od vsebine je odvisno, ali bodo prejemniki vaše e-maile prebrali in na koncu naredili to, kar želite
Univerzalnega recepta ni
Vsaka ciljna skupina je specifična, vsaka zgodba podjetja je unikatna. Najti morate svoj stil pisanja e-mailov in z njim predstaviti svojo zgodbo. Pri pisanju e-mailov imejte vedno v mislih tudi cilj, ki ga želite doseči s sporočilom, in vedno se vprašajte, kakšen vpliv bo imel e-mail na prejemnika in kaj bo pridobil z branjem.
Tudi vi se lahko z nekaj vaje naučite pisati e-maile, ki jih bodo prejemniki z veseljem pričakovali in prebrali. V nadaljevanju delim z vami nekaj nasvetov za pisanje učinkovitih e-mailov.
Celoten članek lahko preberete v tretji številki revije Internet.