fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

E-mail marketing

Ali se sploh še izplača izvajati e-marketing, odkar je v veljavi nov zakon?

Razlog je jasen. Deset let zapored je e-mail marketing kategorija, ki ustvarja najvišji ROI (donosnost naložbe) za tržnike. Za vsak porabljen 1 €, e-mail marketing ustvari 38 € donosnosti naložbe. Kljub številnim orodjem, ki so na voljo prodajalcem, je elektronska pošta preprosto najboljše orodje za poslovno rast podjetja.

Res, da smo sedaj po novem GDPR zakonu morda izgubili velik del svoje baze, ampak tisti ta pravi kontakti so ostali. Tako, da kar pogumno naprej pri pošiljanju e-mail sporočil.

 Zakaj je e-mail marketing pomemben?

– Razvoj blagovne znamke (z elektronsko pošto lahko uporabnikom pokažete svoje znanje, kako se vaše podjetje razvija, pomaga pri preoblikovanju blagovne znamke …)

– Gradnja zvestobe (dlje, ko vas ljudje poznajo, bolj vam bodo zaupali in vam ostali zvesti)

– Ustvarjanje odnosov (z elektronsko pošto gradite prepoznavnost, zaupanje in dolgoročen odnos s svojimi uporabniki)

 Analiziranje obnašanja potrošnikov in ciljnih skupin ( e-mail marketing vam pomaga razumeti vaše ciljne stranke in skozi analize lahko ugotovite, kaj jih zanima).

Preden začnete z e-mail marketingom, morate najprej vedeti:

  • kdo je vaša ciljna stranka (komu je izdelek namenjen),
  • s katerim sistemom za pošiljanje elektronske pošte boste izvajali e-mail marketing,
  • kako boste gradili bazo e-mail naslovov,
  • kakšna je zakonodaja na tem področju (v maju 2018 je prišel v veljavo nov zakon GDPR-General DataProtection Regulation, ki ga je potrebno upoštevati),
  • pripraviti morate obliko in vsebino elektronskega sporočila.

Vsebinski del e-sporočila

Najpomembnejši del elektronskega sporočila je naslov (zadeva), saj je od tega odvisno, ali bodo uporabniki vaše e-sporočilo prebrali. Bodite ustvarjalni in skrivnostni. Vedeti morate še slednje. V vsebinskem delu predstavite koristi vašega izdelka/storitve in kako vaš izdelek lahko reši potrebe uporabnika. Ne poudarjajte lastnosti izdelka.

PRIMER: Ljudje ne kupujejo lepe embalaže šampona, ampak sijoče in zdrave lase.

E-mail marketing je odličen kanal, kjer lahko svojim potencialnim kupcem pomagate s praktičnimi nasveti, da vas bolje spoznajo in vam zaupajo. Posledično si lahko obetate tudi prodajo.

Še za konec. Raziskave kažejo, da 72 % ljudi raje prejema promocijske vsebine po elektronski pošti v primerjavi s 17 % tistimi, ki raje vidijo ponudbo prek drugih komunikacijskih kanalov.

Odgovor je torej jasen. E-mail marketing je nujen in učinkovit.
avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Dodaj odgovor