fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

DOGODKI

Galaksija marketinga: »Mobile first!«

Digital marketing eksperti iz ZDA, Nemčij in VB v Sloveniji

galaksija marketinga

Letošnja konferenca o digitalnem marketingu, Galaksija marketinga, je gostila tri experte za (digitalni) marketing iz ZDA, Nemčije in Velike Britanije. Pam Neely, Helen Schrader in Neil Morley so trende v marketingu opredelili kot »Mobile first«, »Best stories & teams«  ter »Test & Upgrade« *. Dogodek se je odvijal v četrtek, 31. januarja, v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Udeležilo se ga je okrog dvesto podjetnic in podjetnikov, med drugim tudi ekipa revije Internet.

Organizator konference, Martin Korošec, avtor, predavatelj, strokovnjak za marketing:

»Na letošnjem dogodku Galaksija marketinga sem želel podjetnicam in podjetnikom v Sloveniji na enem mestu omogočiti dostop do najnovejšega znanja, trendov in tehnik iz prakse od Evrope do ZDA. Udeleženci so dobili napotke kako izboljšati svoje strategije in med prvimi v državi uporabljati napredne tehnike za povečanje (spletne) prodaje.«

Neil Morley, content brand creator iz Velike Britanije: «Velike znamke ustvarjajo velike zgodbe. Velike zgodbe ustvarjajo velike ekipe. Tako preprosto in zahtevno je to. Negujte vaše odnose, vlagajte v vaše ekipe ter osvežujte osnovno sporočilo zgodbe vaše znamke. In vedno mislite na zaupanje in zadovoljstvo vaših kupcev.«

Helen Schrader, SEO strokovnjakinja iz Nemčije: »Udeleženci na dobro organiziranem dogodku so me prijetno presenetili z visoko stopnjo poznavanja digitalnega marketinga. V zanimivih pogovorih sem spoznala, da so sposobnosti in želje slovenskih podjetnikov na visoki ravni. Tako da pričakujem povečanje prisotnosti ponudnikov iz Slovenije na trgu Nemčije«.

Pam Neely, digital marketing strokovnjakinja iz ZDA:« Analizirala sem 75 spletnih strani B2B ponudnikov v Ljubljani. Samo 53,7% jih je uspešno prestalo Mobile Friendly test. Torej je kljub relativno visoki ravni znanja še marsikaj potrebno prenesti v prakso. Optimizacija vseh komunikacijskih kanalov za pametne mobilnike je osnova, šele potem sledijo napredne tehnike. Zato je moje sporočilo vsem, ki želijo uspeti v digitalnem marketingu: »Mobile first.«.

O govorcih na Galaksija marketinga 2019

Pam Neely se z digitalnim marketingom profesionalno ukvarja že petnajst let. Na Univerzi v New Yorku je magistrirala iz direktnega in interaktivnega marketinga. Kalila se je v top agencijah v New Yorku, snovala strategije in upravljala milijone dolarjev za digitalne kampanje svojih naročnikov. Osvojila je pomembne nagrade na marketinških konferencah v ZDA kot sta B2B Marketing Zone in Hermes Gold Creative Awards. SribbleLive jo je uvrstil med dvajset najbolj vplivnih digital content marketing strokovnjakov.

Pam Neely je v praktični prezentaciji prikazala kako pomembno prilagojenost spletnih strani in spletnih trgovin na pametne mobilnike vpliva na prodajne konverzije.

Helen Schrader je Google SEO strokovnjakinja iz Nemčije. Trenutno je odgovorna za SEO in optimizacijo spletne trgovine Galeria Kaufhof, ki ustvarja tri milijarde letnega prometa. Kot priljubljena govornica nastopa na specializiranih konferencah kot so Content Strategy Applied v Londonu, Contenixx, Online Marketing Tag in Cologne SEOget2Gether.

Helen Schrader je na primeru načina izboljšav uvrstitev na Googlu in optimizacije spletne trgovine za višje konverzije izpostavila sistem dela, ki temelji na A/B testih, Data managementu in izboljšavah. Primeri, ki jih je predstavila so s takšnimi pristopi izboljšali prodajo za milijone evrov na mesečni ravni.

Neil Morley je content brand creator s 30 letnimi izkušnjami na 3 celinah v preko 30 državah. 9 let je bil vodja marketinga in prodaje za legendarno znamko Bentley. Dolga leta je vodil marketing na svetovni ravni za Triumph motorje. Bil je direktor operacij za znamko Daewoo. Trenutno vodi svojo marketinško agencijo v Londonu in svetuje strankam iz ZDA, Velike Britanije in na evropskem trgu gradi znamko Adria Mobil. Neil Morley na podlagi svojih bogatih izkušenj in obnašanja uporabnikov na spletu izpostavlja predvsem pomen dobrih zgodb, ki so osnova vsake odlične znamke. In odlično ekipo in odlične odnose v njej.

Martin Korošec, organizator konference, ima 17 let izkušenj v marketingu in prodaji. Je avtor treh knjig o marketingu (Moč zvezde v marketingu, Facebook – Vaši kupci so že tam, in vi? ter Priročnik za učinkovite objave). Njegove seminarje in delavnice o digitalnem marketingu je obiskalo že preko dva tisoč podjetnic in podjetnikov. Celovite oglasne kampanje je pripravil za preko sto vodilnih slovenskih top podjetij.

Na konferenci so predavali tudi vodja marketinga v Adria Mobil, Simon Novosel, Robert Rolih, slovenski mednarodni best seller avtor ter organizator dogodka, Martin Korošec.

Strokovnjaki za marketing iz tujine ocenjujejo, da je znanje marketinga v Sloveniji na visoki ravni. Da pa je prostor za izboljšave v hitrejši implementaciji novih trendov, testiranju in gradnji na visoki stopnji uporabniške izkušnje.

avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Dodaj odgovor