fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Iskalni marketing

Google in digitalni marketing – 1.del

  1. Google Moje podjetje / My Business

Želite brezplačno oglaševanje v Googlu? Vse, kar morate storiti je, da vnesete podatke svojega podjetja v Google My Business, na seznam podjetij v Googlu. S to storitvijo (prej poznano kot Google Places) objavite delovni čas, telefonsko številko in navodila za pot do vas v Iskanju Google in Google Zemljevidih. Vaše podjetje se tako pojavi v rezultatih iskanja (in tudi v Google Zemljevidih) za lokalna iskanja. Najboljše pa je, da za razliko od programa Google AdWords, o katerem lahko preberete v nadaljevanju, to z Google My Business lahko opravite popolnoma brezplačno. Če še torej niste zahtevali vnosa svojega podjetja, to opravite čimprej, da vas bodo potencialne stranke lažje našle. Google vam ob nastavitvi vnosa samodejno ustvari Google+ stran vašega podjetja, in tako smo že pri drugem Googlovem trženjskem orodju…

  1. Google+ Poslovna stran podjetja / Business Pages v storitvi Google+

Če ste lokalno podjetje, nastavitev in vzdrževanje strani v Googlu + poteka skladno z vašim vnosom v Google My Business, zaradi česar je Google+ še bolj kritičen do vas. Če upoštevamo, da vaš vnos vsebuje tudi povezavo do vaše poslovne strani v storitvi Google+, je še toliko bolj pomembno, da si vzamete dovolj časa za vnos podatkov in s tem zagotovite,  da bo vaša stran najboljše pozicionirana. Smiselno je tudi, da na svoje spletno mesto dodatke gumb za Google+, predvsem za članke. Več o tem, kako optimizirati svojo stran v storitvi Google+ in o optimizaciji na sploh vam bomo razkrili v prihodnjih številkah revije.

  1. Google Orodja za spletne skrbnike /Google Webmaster Tools

Za boljši vpogled v to, kako zdrava je vaša spletna stran v očeh Googla, si je potrebno nastaviti račun Googlovih Orodij za spletne skrbnike in vaše spletno mesto povezati z Googlom. S tem boste dobili vpogled v vsa opozorila in rdeče zastavice, ki bi lahko preprečile, da bi bilo spletno mesto v rezultatih iskanja najdeno. Hkrati pa Google orodja za spletne skrbnike pomagajo analizirati obstoječi iskalni promet, tako boste lažje razumeli, kako vas trenutno obiskovalci iščejo. Podrobneje o tem nepogrešljivem orodju za spletne skrbnike pa kdaj drugič.

  1. Google AdWords

Če želite, da je vaše spletno mesto najdeno takoj in na vrhu seznama, pod plačljivimi Googlovimi oglasi, je smiselno, da se odločite za oglaševanje s plačilom na klik (PPC) v Google Adwords. S tem boste dosegli, da vas bodo stranke opazile natančno takrat, ko bodo v Googlu iskale stvari, ki jih ponujate. In plačali boste samo takrat, ko bodo kliknile na vaš oglas in s tem obiskale vaše spletno mesto ali pa vas poklicale preko telefona. Če še niste poskusili, deluje tako, da ustvarite oglase, ki ciljajo na točno določene ključne besede, povezane z vašim podjetjem, ki jih sami izberete.

Vaši oglasi se tako pojavijo zgoraj ali na desni strani rezultatov iskanja v Googlu, ko ljudje iščejo natančno te ključne besede, ki ste jih vi določili. Stroški vaših oglasov so odvisni od konkurenčnosti ključne besede, ki jo ciljate. Uspeh vaše oglaševalske kampanje je torej odvisen tudi od tega, koliko obstoječih oglaševalcev že cilja na iste ključne besede in kako uspešni so v primerjavi z vami.

Pomembno pa je, da plačate samo, če obiskovalci dejansko kliknejo vaš oglas. Mesečni in dnevni proračun (maksimalno porabo) si določite sami. Ko je poraba za določen oglas dosežena, Google preneha s prikazovanjem vašega oglasa.

Upoštevati je potrebno, da lahko AdWords hitro postane drago marketinško orodje, za razliko od brezplačnega iskanja pa ponuja takojšen prikaz in s tem najdenost vaše oglaševane storitve. Posledično vam lahko plačilo na klik, če ga seveda pametno uporabljate, pomaga pri načrtovanju vaše organske strategije iskanja. S testiranjem različnih različic ključnih besed lahko hitro ugotovite, katere ključne besede vam bodo poslale kakovosten promet. To znanje pa lahko nato uporabite za ciljanje na vaš organski SEO (optimizacijo vašega spletnega mesta) in ustvarjanje vsebin – vsebinski marketing.

avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor