fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Iskalni marketing

Google in digitalni marketing – 2.del

Google Trends

S pomočjo tega orodja lahko preverimo, kako pogosto je ključna beseda iskana na različnih geografskih področjih, v različnih časovnih obdobjih in v različnih jezikih. Celoten prikaz temelji na grafikonih, iz katerih so razvidni podatki, povezani z določeno ključno besedo.

Morda je bil v začetku zares zasnovan za novinarje, danes pa je nepogrešljivo orodje za tržnike, ki potrebujejo informacije o izdelkih, dogodkih in storitvah, ki so najbolj pomembni za njihovo ciljno skupino.

Omogoča spremljanje priljubljenosti tematik, izdelkov in storitev. Osnovan je na podlagi podatkov o iskalnih poizvedbah ter prikazuje relativni obseg iskanj za določeno ključno besedo. Google trends je torej orodje, ki nam pomaga določiti trenutni trend iskalnih besed, ključne besede pa lahko med seboj primerjamo in ugotovimo, katere so tiste, ki so bolj obiskane. Za natančnejšo določbo obsega iskanj je na voljo še Googlov načrtovalnik ključnih besed, Google AdWords Keyword Planner, ki deluje v povezavi z orodjem Google Adwords.

google.com/trends

Google Drive

Google Drive je Googlova brezplačna storitev, ki omogoča uporabnikom do 15 GB brezplačnega prostora za shranjevanje datotek, kot so fotografije, dokumenti, videoposnetki, skice itd. Do svojih datotek v storitvi Drive pa lahko uporabniki dostopate s pomočjo pametnega telefona, tabličnega ali namiznega računalnika. Vaše datoteke so lahko tako z vami na vsakem koraku. Kaj pa skupna raba? Tudi druge uporabnike lahko povabite, da si vaše datoteke ogledajo, prenesejo in souporabljajo. Storitev je uporabna predvsem takrat, ko imajo e-poštni predali prejemnikov nastavljene omejitve glede velikosti datotek. Tako lahko pošljete velike datoteko poljubnim uporabnikom. S tem, ko vam Google Drive omogoča, da svoje datoteke ali mape delite z drugimi uporabniki, vam olajša sodelovanje s strankami in člani svoje ekipe. Za uporabo Google Drive

google.com/drive

Google Alerts

Google Alerts je orodje, ki nas opozori na vsako novo dodano spletno mesto, na katerem se nahaja besedna zveza, ki nas zanima. Orodje lahko uporabimo na način, da z njim preverjamo konkurente, istočasno pa lahko spremljamo omembe naše spletne strani ali podjetja na spletu. Preko tega orodja lahko omogočite prejemanje e-poštnih sporočil na vaš gmail, kadarkoli se bodo vaše določene ključne besede pojavile v spletu. Tako boste npr. lahko izvedeli, ko bo nekdo omenil vaše podjetje, blagovno znamko ali izdelke, spremljali pa boste lahko tudi vašo konkurenco. Omogoča vam ostati na vrhu spletnega ugleda vašega podjetja ali blagovne znamke in na tekočem o dogajanju na vaši panogi. Nastavite pa si lahko tudi pogostost in število opozoril, ki jih želite na svoj e-račun prejemati. 

google.com/alerts

Google Adsense

Google AdSense je orodje, ki ga lahko vsakdo uporablja na svoji spletni strani ali blogu, saj omogoča prikaz Googlovih oglasov na vašem spletnem mestu. Pri tem pa vam Google ponuja zaslužek. Velik del Googlovega dohodka izvira ravno iz te vrste storitve. Oglasi so tako prikazani na spletnih mestih, ki sodelujejo v programu Google Adsense (t.i. izdajatelji oglasov AdSense). Prikazujejo se lahko na namiznih računalnikih, pa tudi v mobilnih napravah.
Adsense deluje s pomočjo sistema EPC (zaslužek na klik) in CPC (cena na klik). Izdajatelji oz. lastniki spletnih mest, na katerih so oglasi prikazani, so tako plačani za vsak klik na oglase, ki se pojavijo na njihovih spletnih mestih. Google Adsense program lahko uporablja vsakdo (nad 18) s spletno stranjo, ki ustreza smernicam Google Adsense.

google.com/adsense

avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor