fbpx
INTERVJUZaslužek preko interneta

INTERVJU: Kako spletni blog nadgraditi v spletno trgovino

Od kje ideja za vaš blog, kakšna je vaša zgodba?

Leta 2016 sem v nekem trenutku začutil potrebo po dodatnem ustvarjanju na spletu. Vedel sem, da časa nimam na pretek, zato sem iskal nekaj, kar bi lahko delal občasno, pri tem sproščal svojo kreativnost in hkrati ustvarjal neki trajnostni izdelek, ki bo nekaj vreden tudi čez 20 let. Ideja za pisanje bloga se je tako ponudila kar sama, saj je bilo bloganje v letu 2016 precej popularno. Izbral sem si popotniški blog, saj z družino radi potujemo, hodimo na izlete in smo nasploh radi na prostem. Tako sem v maju ustvaril spletni blog naoff.si. Za hobi zelo rad tudi snemam in montiram video, tako da se na blogu najde kar precej posnetkov z različnih lokacij, ki smo jih obiskali.

S kakšnimi izzivi ste se srečevali na začetku?

Nekih hudih izzivov na začetku ni bilo. Tehnika mi ne dela težav, tako da sem si blog na WordPress platformi postavil kar sam. Morda sem se še največ ukvarjal z domeno in v tretjem poskusu sem bil končno zadovoljen z njo. Pred tem sem imel že namreč dve drugi domeni. Hitro sem začel delati tudi na SEO-optimizaciji, analiziral sem podatke preko Google Analytics in temu ustrezno prilagodil vsebino. Večji izzivi so se pojavili kasneje, po nekaj mesecih, ko je bilo treba vztrajati in najti motivacijo za ure in ure ustvarjanja vsebin. Vsekakor sem si na neki točki želel tudi monetizirati blog. A tudi če mi to ne bi uspelo, ne bi bil preveč razočaran, saj je zapuščina bloga za mojo družino tudi nekaj vredna – vsaj upam 🙂 Na blogu imam napisano: “Za našo družino želim dokumentirati naše skupne trenutke, da bomo lahko 31. 12. 2033 obujali spomine.”

»Kako ste začeli z blogom služiti denar, kakšni so bili koraki?

Ko začneš blogati v določeni niši in ustvarjaš kakovostno vsebino, ki je dobro brana, postaneš zanimiv za različna podjetja. Ta se bolj kot ne sama obrnejo nate, lahko pa seveda tudi sam potrkaš na kakšna vrata. Zagotovo pa je pred tem korakom treba vložiti precej truda, da postaneš zanimiv. V prvi vrsti moraš imeti na blogu čim več kakovostne in koristne vsebine, istočasno pa si moraš na družbenih omrežjih ustvariti svojo bazo sledilcev, ki ti radi in z veseljem sledijo. Po približno letu in pol ustvarjanja sem se dogovoril za prva sodelovanja s podjetji. Lahko bi bil kakšno sodelovanje sklenil že prej, vendar sem bil precej strog pri tem, kaj paše v koncept mojega bloga in kaj ne. Moram pa priznati, da se pri kreiranju sponzoriranih objav nikoli nisem preveč dobro počutil. Veliko raje sodelovanja sklepam tako, da zraven objav na svojem blogu tudi za naročnikovo spletno stran ali blog ustvarjam vsebino (blog + video). Ta kombinacija mi je bila veliko ljubša in ima dodano vrednost za naročnika.

Celoten intervju lahko preberete v drugi številki revije INTERNET.

avtorMarko Bauman
Bloger
Marko Bauman je že od nekdaj velik navdušenec nad spletom in možnostmi, ki jih ta ponuja. Od leta 2007 je zaposlen v podjetju Intera, d. o. o., kjer izdelujejo poslovne spletne aplikacije. V podjetju je zadolžen za vodenje produktnega marketinga, delno tudi za prodajo. Je avtor bloga Gremo na off, ki je v osnovi popotniško-izletniški blog, ki ga je pričel ustvarjati maja 2016.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services