fbpx
INTERVJU

INTERVJU: Polona Kisovec – specialistka za direktno trženje v praksi

Polona Kisovec

Polona Kisovec je 1. državna prvakinja v direktnem marketingu v Sloveniji, specialistka za direktno trženje v praksi z večletnimi izkušnjami pri delu s podjetji iz različnih panog (turizem, zavarovalništvo, igre na srečo, finance in bančništvo, izobraževanja, wellness in fitness, avtomobilizem, produkti široke potrošnje). Edino merilo uspeha pri delu z naročniki ji pomenijo objektivni rezultati in merljivi odzivi kupcev.

1. Že več kot 15 let ste na marketinški sceni. Kakšna je razlika med marketingom nekoč in danes?

Hitri trendi v pretoku informacij in tehnologiji so marketingu omogočili, da lahko zdaj bolj podpira prodajo, s tem, ko marketinške aktivnosti niso več tako neotipljive, ampak vse bolj temeljijo na eksaktnih rezultatih in dejstvih.
Spremembe vidim pri potrošnikih. Ne le generacijski preskok z naraščanjem
pomembnosti milenijcev temveč tudi spremembe v nakupnem vedenju, spremembe tržnih poti do kupcev ter dejstvo, da ima potrošnik zdaj več informacij na dosegu roke, vključno z mobilnimi napravami. Hkrati porast uporabniške izkušnje kupcev povsem spreminja pogled na to, kako danes prodajamo izdelke in storitve. Podjetja morajo zelo dobro preučiti vedenje in nakupni proces svojih kupcev, da lahko celostno zastavijo marketinško strategijo, ki je danes še bolj temelji na secifičnosti ciljnih person, jasno definirani ponudbi, prilagojeni komunikaciji glede na vrednote persone, izbiri pravilnih kanalov oziroma tržnih poti, ki se med sabo dopolnjujejo in podpirajo. Če je včasih
veljalo precej tekmovalno vzdušje med prodajnimi kanali znotraj podjetja, morajo zdaj podjetja razmišljati v smeri večje sinergije prodajnih kanalov, če želijo pritegniti in obdržati kupce.

2. Kako se je začela vaša marketinška pot? Kaj vas je pritegnilo, da ste se začeli ukvarjat z marketingom?

Po izobrazbi sem univerzitetna diplomirana obramboslovka. V času študija me je zelo zanimal politični marketing, za katerega me je navdušil dr. Vreg. Ko sem nadaljevala z magisterijem komunikologije, sem se začela srečevati s klasičnim oglaševanjem. Študentsko delo v Agenciji 41, kjer smo bili hišna agencija takratnega Mobitela me je povsem prevzelo. To so bili časi zvenečih oglasov in težkokategorne produkcije. Za 20- letnico iz Zasavja je bilo to življenje kot v ameriškem filmu. Potem sem dobila priložnost, da se izkažem v podjetju Studio Moderna, ko je bilo to še na začetku poslovne poti. Tu sem se prvikrat srečala z direktnim marketingom, ki e je s svojo eksaktnostjo navdušil. Če si se v Studio Moderna želel učiti in delati si imel prosto pot. Počela sem vse, od prodaje na telefonu, priprave direktne pošte, katalogov, priprave televizijskih oglasov z neposrednim odzivom, media planiranja, postavljali smo prvo spletno trgovino in e- mailinge, v Azerbajdžan sem šla odpirati podjetje … Če zdaj pogledam za nazaj so bila to leta neprecenljivih lekcij in znanja, ki mi ga ne bi mogla dati nobena fakulteta.

3. Delali ste v zelo uspešnem podjetju. Kako to, da ste se odločili za samostojno
podjetniško pot?

 

Celoten intervju  si lahko preberete v četrti številki revije INTERNET.

avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.