fbpx
INTERVJU

Intervju: Robert Rolih, Brez investicij v znanje ni napredka

Robert rolih

“V podjetniških vodah ste že od svojega 23. leta. Kakšen je vaš recept za uspeh?”

“V podjetniških vodah sem začel plavati še kot študent in prva leta v poslu nisem bil uspešen. Ključ, ki mi je nato prinesel veliko strank in posledično tudi lepe prihodke, so bila prodajna in marketinška znanja. Ta znanja sem pridobil iz knjig in seminarjev ter jih nato spravil v prakso. Torej moj ključ do uspeha so nova poslovna znanja, ki jih stalno izboljšujem.”

“Kako se je začela vaša poslovna pot? Kaj vas je pritegnilo, da ste se podali v podjetniške vode?”

»Izhajam iz skromnega okolja – iz majhne vasice pri Ilirski Bistrici, tako da sem že kot najstnik veliko sanjaril o lepšem življenju. Po prvih študentskih službah sem hitro ugotovil, da delo za nekoga drugega ni zame in da mi ne more prinesti svobode in finančne neodvisnosti.«

“Ste tudi strokovnjak za digitalni marketing. Kaj je po vašem mnenju danes prednost interneta?”

“Zelo enostavno: takojšen odziv strank in merljivost rezultatov.”

“Se spomnite, kateri je bil vaš prvi produkt, ki ste ga prodali na spletu? In kako ste ga prodali?”

»To je bil marketinški priročnik, ki sem ga napisal. Že od začetka poslovanja sem izdajal brezplačni elektronski časopis o marketingu. Mislim, da je bil eden od prvih na našem trgu ali celo prvi. Ko sem napisal priročnik, sem ga ponudil moji bazi naročnikov in sledile so prve prodaje.«

» Danes ste zelo uspešen mednarodni govorec, ki predava na velikih odrih. Kako vam je to uspelo?”

Moj preboj od lokalnega do globalnega predavatelja se je začel dogajati leta 2012, ko sem v Londonu pri svojem mentorju spoznal čisto nove pristope pri javnem nastopanju. Čeprav sem bil znan javni govorec že deset let (in sem arogantno mislil, da vem vse o tem), sem bil nato šokiran nad tem, kako malo v resnici vem o javnem nastopanju. Po nekaj letih vaje in izboljševanja sem si končno postavil cilj, da postanem mednarodni javni govorec, in začel pridobivati prve mednarodne posle. Danes predavam v mestih od Londona, Amsterdama, Stockholma pa do Moskve in drugih prestolnic.«

Celoten članek lahko preberete v tretji številki revije Internet.

avtorRobert Rolih
PODJETNIK
Do statusa vodilnega podjetja v branži je pripeljal dve blagovni znamki. Pred več kot 10 leti je izdal prvo slovensko knjigo o spletnih iskalnikih, z naslovom »Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov«. Danes je Robertova misija, da deli vse, za kar finančna industrija noče, da vemo o investiranju. Uspešen podjetnik je namreč zaradi življenjske izkušnje z izgubo denarja 7 let raziskoval delovanje finančne industrije, svoje šokantne ugotovotive pa objavil v mednarodni uspešnici: The Million Dollar Decision.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services