fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Gradnja blagovne znamke

Izdelava logotipa in slogana

Izdelava logotipa in slogana zahteva pristop, ki je dobro premišljen.

Določiti je potrebno ciljno publiko, glavno dejavnost, namen logotipa in vtis, ki ga bo dajal. S pomočjo teh informacij vam pripravimo osnutek logotipa in pripadajoč slogan, ki bo poskrbel za dobro prodajo in za željene rezultate.

Dober logotip …

  • predstavlja vaše podjetje kot unikatnega in edinstvenega,
  • je prepoznaven in hitro zapomnljiv,
  • predstavlja vašo glavno dejavnost na prvi pogled,
  • je izdelan preprosto in učinkovito,
  • je uporaben na vseh barvnih podlagah,
  • zajema različne barvne kombinacije in različice.

Pomembna je jasno izdelana identiteta,

  • ki se sklada z vašo dejavnostjo,
  • ki je všeč vam, vaši ciljni publiki in vaši konkurenci,
  • ki je izdelana strokovno in enostavno,
  • ki ne bode v oči, ampak njen videz pomirja,
  • ki je unikatna, drugačna in posebna,
  • ki je nevsiljiva in hkrati privlačna.
avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor