fbpx
SEO optimizacija

Kaj spada v spletno optimizacijo – SEO

S pomočjo spletnih iskalnikov lahko povečate svoj spletni promet, zaradi česar je dobra spletna optimizacija bistvenega pomena za uspešnost vaše spletne strani.

Pri sami izdelavi spletne strani smo zato osredotočeni na vse SEO faktorje in tehnike, ki prispevajo k boljši optimiziranosti spletnega mesta.

Da bi si zagotovili dobro spletno optimizacijo, si je potrebno odgovoriti na naslednja ključna vprašanja:

  • Ali spletni iskalniki dosegajo vse podstrani na spletni strani
  • Ali spletna stran zajema uporabno in unikatno vsebino za obiskovalce
  • Po katerih iskalnih besedah želite, da vas najdejo?

V SEO optimizacijo spletnega mesta spada:

  • načrtovanje optimizacije spletnega mesta
  • priprava vsebine za optimizacijo
  • optimizacija spletnega mesta
  • mesečno optimiziranje splentega mesta
  • analiza optimizacije

Iskalna strategija

Svojim strankam z veseljem pomagamo in svetujemo pri izdelavi najboljše strategije za mrežni marketing in SEO za njihovo poslovno področje in naročnike. Naše storitve zajemajo vse od priprave ključnih besed in analize konkurence do napredne optimizacije spletne strani. Priskrbimo vam tudi statistične podatke o obiskanosti in vam pomagamo pri izboljšanju vaše spletne pozicije.

Spletna optimizacija je proces priprave spletne strani tako, da je berljiva in dostopna za ‘pajke’ spletnih iskalnikov. Je proces izbire ključnih besed, ki se navezujejo na vsebino strani. Je zagotavljanje visokega ranga v iskalnikih pri iskanjih po izbranih ključnih besedah.

Kako povečati obisk in prodajo na vaši spletni strani in si s tem zagotoviti konkurenčno prednost?

Ker si večina uporabnikov (skoraj 80%), ogleda le prvo stran, ki jo najdejo v Googlu ali Najdi.si, je glede na visoke cene oglaševanja v spletnih iskalnikih optimizacija strani prava rešitev. S pravilnim izborom ključnih besed, ter z gradnjo zunanjih povezav lahko pripeljemo spletno stran med prvih deset rezultatov iskanj na iskalnikih.

Glavne koristi, ki vam jih prinese optimizacija spletne strani:

  • Povečanje obiska in večjo prepoznavnost
  • Promocijo spletne strani
  • Povečanje prodaje
  • Visok položaj v iskalnikih
  • Konkurenčna prednost

Optimizacija poteka po naslednjih korakih:

  1. Analiza spletne strani
  2. Ocena spletne strani
  3. Izbor ključnih besed
  4. Tehnična optimizacija spletne strani
  5. Vpis v spletne iskalnike

Zakaj je pomembna?

  • Da bi dosegli visoko uvrstitev v iskalnikih
  • Da se ni potrebno posebej oglaševati v iskalnikih
  • Ker je oglaševanje v spletnih iskalnikih draga storitev
  • Ker tako dobite več obiskovalcev
  • Ker je konkurenca vse večja in bo zato v prihodnosti vedno težje dobro optimizirati stran

Spletno optimizacijo delimo na:

  • Optimizacijo na spletni strani (ON-site optimization)
  • Optimizacijo zunaj spletne strani (OFF-site optimization)

ON-site optimizacija se navezuje na elemente na spletni strani (ključne besede, prijazni URL naslovi, …) Pri OFF-site optimizaciji se vsi procesi dogajajo zunaj spletne strani (zunanje povezave na stran)

Kako izberemo ključne besede?

  1. Najprej pripravimo seznam besed ki opisujejo naše podjetje (npr.: izdelava spletnih strani, izdelava spletnih trgovin, grafično oblikovanje, optimizacija, gostovanje, virtualni katalogi)
  2. Ogledamo si ključne besede naših konkurentov (orodna vrstica: Pogled -> Izvorna koda -> Meta Keyword)
  3. Orodje za izbiro ključnih besed: Google Adwords Keyword Tool -> Vpišemo želeno ključno besedo in napravimo analizo

Kaj lahko napravite sami?

  • Pripravite izčrpno pripravljene vsebine z veliko podatki
  • Dodate čimveč informacij o izdelkih / storitvah
  • Vključite elektronske publikacije, kataloge
  • Napišete pogosta vprašanja in odgovore (FAQ)
  • Pišete forume, bloge in brezplačne vsebine
  • Na stran dodate sporočila za javnost

Vpis strani v iskalnike

Vpis v google: http://www.google.com/addurl/

Vpis v najdi.si: http://www.najdi.si/addurl

Zunanje povezave

Zunanje povezave so povezave do spletne strani podjetja iz drugih spletnih strani. Pajku iskalnika omogočijo, da stran enostavneje najde. Več kot jih spletna stran ima, hitreje jo pajki odkrijejo.

Zunanje povezave so pomembne, ker:

  • spletni iskalniki višje rangirajo spletne strani, ki imajo veliko zunanjih povezav
  • iskalniku nakazujejo vsebino spletne strani
  • na spletno stran pripeljejo več obiskovalcev in s tem več kupcev
  • višajo rang (PageRank) v Googlu in s tem omogočajo boljšo optimiziranost spletnega mesta
avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services