fbpx
Iskalni marketingSEO optimizacija

Kako izbrati prave ključne besede za svoj posel?

tomaž gorec

Večina podjetnikov se zaveda, da je za njihov posel zelo pomembno, da se njihova spletna stran pojavlja visoko v Googlu. Žal pa se optimizacije svoje spletne strani za Google ne lotijo na pravi način.

Prvi korak pri optimizaciji spletnih strani je podrobna analiza ključnih besed. Najti morate čim več ključnih besed, ki so pomembne za vaš posel. To je na prvi pogled preprosto delo, v resnici pa veliko bolj zahtevno.

Analizo ključnih besed bi po pravilih morali narediti še pred izdelavo spletne strani. Tudi če že imate spletno stran, pa ni še nič zamujeno, le malo več dela in morda malo več težavic lahko pričakujete.

Googlovo orodje za analizo ključnih besed

Analiza ključnih besed se običajno naredi z Googlovem orodjem Načrtovalnik ključnih besed. Omenjeno orodje boste našli v Googlovem programu AdWords. To je program, s pomočjo katerega zakupite sponzorirane povezave na Googlu.

Več v drugi številki revije INTERNET.

avtorTomaž Gorec
SEO
Tomaž je podjetnik, solastnik več podjetij in ustanovitelj podjetja Gorec d.o.o., ki ima v lasti več spletnih strani oz. spletnih portalov. Glavna dejavnost, s katero se ukvarja je SEO optimizacija - optimizacija spletnih strani. Svojim naročnikom poskuša zagotoviti čim višje uvrstitve v iskalniku Google.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services