fbpx
VSEBINA & KOMUNIKACIJA

Naj bo vsebina vaša VRLINA!

Živimo v zelo hitro odvijajoči se družbi, ko so postale informacije podobne juhi iz vrečke – hitro sproducirane, z zelo malo “hranilne vrednosti” in visoko adiktivne. Ste v zadnjem času prebrali kakšno knjigo? Če je bila to prva po dolgem času, ste gotovo opazili probleme s koncentracijo, ki jih od prej ne pomnite. Zakaj? Postali smo odvisni od instant informacij, skozi katere se zelo hitro prebijemo in nam ne nudijo skoraj nobene dodane vrednosti.

Kakšen trend lahko glede na trenutno stanje pričakujemo v prihodnosti? Prav gotovo se približujemo ob- dobju, ko bo ponovno na pomenu veliko pridobil vsebinski oziroma content marketing. Instant informacij smo se “najedli” in čas je za kvalitetno vsebino. Dejstvo je, da kvalitetna vsebina od bralcev zahteva veliko več truda, zato jo želite napisati tako, da bo čim bolj uporabna.

Kako ustvariti vsebino, ki bo imela doseg?

1.Pišite o pozitivnih temah.

2. Pišite na način, da vzbudite čustva.

3.Pišite uporabno.

Kako ta tri preprosta načela vpeljati v prakso? Prva stvar, ki jo želite upoštevati, je ta, da je veliko ljudi danes zelo nezadovoljnih, zato si želijo vsebin, ki jih bodo motivirale, navdušile, sprostile ali vsaj nasmejale. Ljudem želite dati navdih, pobeg iz rutine vsaj za nekaj minut.

Druga stvar – ljudi želite nekaj naučiti, jih spodbuditi k spremembi oziroma doprinesti k splošnemu dobremu v družbi. Kvalitetna in praktična vsebina, ki vzbuja čustva, ima to moč – samo pomislite na 95 protestatskih tez, ki jih je Martin Luther pritrdil na cerkvena vrata, govor Martina Luthra Kinga z naslovom “I have a dream”, pesem Micha- ela Jacksona “We are the world” in še nešteto drugih. Pisana in izgovorjena beseda ima lahko veliko vrednost za poslušalce in lahko vodi do sprememb.

Kako ustvariti vsebino s praktično vrednostjo?

Ko končate s pisanjem vsebine, še niste zaključili. Zelo pomemben zadnji korak je, da jo preletite in izluščite “call to action” – kaj želite, da ljudje storijo oziroma spremenijo, ko bodo končali z branjem. To je preprost in hkrati ključen korak.

Dejstvo je, da so redki iz prebranega sposobni izluščiti korist zase – veliko ljudi na primer pozna fraze kot so “start with why”, “think outside the box” ali “pravilo 80-20”, vendar malo je takih, ki to uspešno aplicirajo na svoje življenje.

Kako z vsebino pri bralcih vzbuditi čustva?

Celoten članek lahko preberete v četrti številki revije Internet.

avtorLea Petrej
VSEBINSKI MARKETING
Lea ima 15 let izkušenj na področju marketinga in je uspešno svetovala mnogim slovenskim in tujim podjetjem iz različnih dejavnosti. Skozi številne projekte je pridobila širok nabor znanj, predvsem na področju strateškega marketinga, PR, e-mail marketinga, pisanja vsebin, direktnega marketinga. V zadnjih letih se je osredotočila na digitalni marketing, predvsem na celovito strateško načrtovanje nastopa podjetij na spletu, vsebinski marketing, družbena omrežja. Rada sprejema nove izzive in z veseljem pomaga podjetjem pri marketinških izzivih.