fbpx

O reviji INTERNET

Vsebina revije

  • Novice, intervjuji in dobre prakse podjetij
  • DIGITALNI MARKETING (Iskalni marketing, SEO optimizacija, Spletno oglaševanje, E-mail marketing, Video marketing, Vsebinski marketing, Družbena omrežja, Vplivnostni marketing, Mobilni marketing …)
  • PRODAJA PREKO SPLETA (Spletna zakonodaja, CRM sistemi, Spletne trgovine, Digitalne valute, E-računi, Varnost na internetu)
  • SPLETNE TEHNOLOGIJE (Domene, Spletno gostovanje, Programiranje, Programska oprema, Licence)
  • DESIGN in Blagovne znamke (CGP – Celostna grafična predloga, Gradnja prepoznavnosti – branding)
  • IZOBRAŽEVANJE preko spleta (Seminarji, delavnice, Online študij, E-tečaji, Webinarji, E-knjige, E-knjižnice)
  • STROJNA OPREMA IN MULTIMEDIJA (Namizni računalniki, Prenosni računalniki, Tablični računalniki, Mobilni aparati, Strežniki)
  • SPLETNI MEDIJI (PREDSTAVITVE IN PRIMERJAVE, VPRAŠANJA IN ODGOVORI)
  • LIFESTYLE, zabavno in poučno (Zgodovina interneta, AKTUALNI DOGODKI in napovedniki)

Revija INTERNET je nova Slovenska revija v tiskani in digitalni obliki. Namenjena je širšemu krogu ljudi, ki jih zanimajo vsebine, povezane z internetom, tudi strokovnjakom s področja digitalnega marketinga in spletnih tehnologij, predvsem s ciljem obveščanja in izobraževanja. Je dvomesečnik in na voljo v prosti prodaji preko izbranih prodajnih mest in naročnikom preko pošte.

Vsebine so uporabne in hitro prenosljive v prakso. Članke pripravljajo strokovnjaki s področja informatike, računalništva, digitalnega marketinga, prava, psihologije, prodaje in marketinga, kot tudi s področja mehkih veščin in osebnega razvoja posameznika. Revija deluje s ciljem izobraževanja, obveščanja, povezovanja, prepletanja dobrih praks, predstavitve uspešnih posameznikov in podjetij ter njihovih zgodb. Vsebinska zasnova bo temeljila na svobodi izražanja in odprtosti za različna mnenja in prepričanja. Z različnimi oblikami sporočanja (članki, intervjuji, komentarji, izjave, kolumne) bomo širšo javnost predvsem obveščali in izobraževali.

Revija INTERNET vsebuje 100 strani.

Predstavljene vsebine vsakokratne izdaje sledijo aktualnim dogodkom, trendom in novostim. V kolumnah, izjavah in intervjujih avtorji obravnavajo različne tematike iz navedenih področij. Članke pripravlja uredniški odbor, v sodelovanju s strokovnjaki s področij digitalnega marketinga, spletnih tehnologij, računalništva in informatike, izobraževanja ter multimedije.

Splošno o reviji

  • Ciljna skupina: Širša javnost, predvsem bralci starosti 19-65 let, ki jih zanimajo vsebine, povezane z internetom, pa tudi strokovna javnost iz področij digitalnega marketinga in spletnih tehnologij
  • Periodika izhajanja: Dvomesečnik
  • Datum izida: 1. – 5. v mesecu
  • Cena: 4,90 €
  • Število strani: 100 strani
  • Odgovorna urednica in direktorica, strokovnjakinja za digitalne spletne rešitve in blagovne znamke: Jerneja Lobnik Ornik
  • Direktorica marketinga, strokovnjakinja za promocijo na internetu in spletno prepoznavnost: Tanja Ciglarič

Kdo je naša ciljna skupina? Komu je revija namenjena?

  • Lastniki in upravljalci spletnih strani in spletnih trgovin
  • Mladi poslovneži, ki potrebujejo nasvete in bi radi preko interneta zaslužili
  • Vsi, ki iščejo zaposlitev in dodatna znanja in ne vedo, kako sami začeti posel preko interneta
  • Dijaki in študenti, ki so željni znanja in jih zanimajo vsebine, povezane z internetom
  • Podjetniki in zaposleni v podjetjih, ki delajo z internetom in
  • Marketinški in IT strokovnjaki, da bodo na tekočem z najnovejšimi trendi in želijo nadgraditi znanje
  • Vodje IT in marketinških oddelkov v podjetjih, ki želijo biti v koraku s trendi in novostmi
  • Vodje podjetij in samozaposleni
  • Upokojenci…

Splošno uporabno znanje za vse, ki potrebujejo konkretne nasvete in praktična znanja, ki jih bodo lahko uporabili in enostavno implementirali v svoje dejavnosti.

Kje je revija na voljo?

Revija je na voljo na večjih Petrolovih bencinskih črpalkah, Leclercovih in Intersparovih trafikah  in izbranih posameznih samostojnih trafikah. Naročnikom tiskano revijo pošiljamo preko pošte, digitalno obliko pa prejmejo v svoje e-poštne nabiralnike.

Cilj revije

  • Izobraževati o trendih in novostih na področju interneta
  • Pomagati pri izbiri ponudnikov na specifičnih področjih (internet, telefonija, programska oprema, digitalni marketing, spletne rešitve …)
  • Ponuditi uporabna znanja, lahko prenosljiva v prakso
  • Ponuditi koristne informacije, v stilu How-To
  • Izobraziti o področjih interneta, ki so premalo javno izpostavljena

Vizije revije

  • Postati vodilna slovenska revija na področju interneta, digitalnega marketinga in spletnih tehnologij
  • Postati glavni pripomoček vsakega začetnika, internetnega navdušenca in strokovnjaka v Sloveniji
  • Postati poznana in uspešna blagovna znamka v Sloveniji
  • Razširiti se na tuje trge

V sklopu revije Internet 24/7 deluje tudi spletni portal www.revija-internet.si, ki omogoča še dodatno promocijo.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services