fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Oglaševanje v reviji Internet

Dvostranski oglas

1350€

420mm x 297mm (+5mm)

Dvostranski PR članek

1500€

420mm x 297mm

(1800 znakov + foto)

Enostranski oglas

850€

210mm x 297mm (+5mm)

Enostranski PR članek

950€

184mm x 271mm

(900 znakov + foto)

Oglas polovica

650€

210mm x 150mm (+5mm)

PR članek polovica

700€

184mm x 135mm

(500 znakov + foto)

Oglas četrtina

350€

210mm x 75mm (+5mm)

PR članek četrtina

400€

184mm x 70mm

(300 znakov + foto)

Oglas osmina

200€

105mm x 75mm (+5mm)

PR članek osmina

250€

121mm x 55mm

(200 znakov + foto)

Oglas PASICA

150€

58mm x 55mm  (+5mm)

PR članek novička

175€

58mm x 55mm

(200 znakov)

Oglaševanje na spletu

Velika pasica

Izpostavljena na naslovnici ali podstraneh

800 x 300

200€ / mesec

Nebotičnik

Izpostavljen na podstraneh

100 x 600

150€ / mesec

Oglas kocka

ali PR članek novička

Izpostavljen na podstraneh

125€ / mesec

1000 znakov + FOTO

Oglaševanje na Facebooku

Predstavitev izdelka

/ storitve

3x objava + link do izdelka / storitve

250€

PR članek novička

3x objava

225€

100 znakov + FOTO

Sponzorirana objava

125€

Deljenje objave

3x deljenje + komentiranje

155€

PROMO PAKET
za celoletno oglaševanje

- 6x enostranski oglas v reviji
- 6x PR enostranski članek v reviji
- Celoletna objava pasice na spletni strani
- 6x PR novica na spletni strani
- 12x objava na Facebooku

REDNA CENA: 16.000€

PROMO POPUST: 55%

CENA: 7.200€

PROMO PAKET
za polletno oglaševanje

- 3x enostranski oglas v reviji
- 3x PR enostranski članek v reviji
- 6-mesečna objava pasice na spletni strani
- 3x PR novica na spletni strani
- 6x objava na Facebooku

REDNA CENA: 8.000€

PROMO POPUST: 50%

CENA: 4.000€

Zakaj oglaševati v reviji Internet?

  • Ker boste tako povečali svojo prepoznavnost in posledično prodajo
  • Ker boste postali del skupine digitalnih strokovnjakov v Sloveniji
  • Ker boste prednosti svojih storitev pokazali vaši ciljni skupini
  • Ker bo revija bralce izobraževala, in imate priložnost, da se predstavite kot strokovnjak na svojem področju
  • Ker lahko v rubriki Kako delajo uspešni predstavite svoje uspešno podjetje ali blagovno znamko
  • Ker lahko vaše rastoče podjetje predstavimo v rubriki Start-up podjetij
  • Ker vam revija ponuja priložnost, da bralcem predstavite, kaj vas dela drugačne oz. zakaj ste boljši od konkurence
  • Ker se lahko predstavite v rubriki ponudnikov, kjer bralcem ponujamo nasvete, katerega ponudnika izbrati
  • Ker bomo z revijo prisotni na vseh Petrol črpalkah ob AC
  • Ker vas bomo vključili v vse naše komunikacijske kanale (revija, spletni portal, družbena omrežja)
  • Ker boste v nenehnem stiku z zadnjimi trendi pri digitalnem marketingu
  • Ker bodo bralci revijo lahko uporabljali v praksi, kot priročnik za uporabo

Kdo je naša ciljna skupina? Komu je revija namenjena?

  • Dijaki in študenti, ki so željni znanja in jih zanimajo vsebine, povezane z internetom
  • Mladi poslovneži, ki potrebujejo nasvete in bi radi preko interneta zaslužili
  • Vsi, ki iščejo zaposlitev in dodatna znanja in ne vedo, kako sami začeti posel preko interneta
  • Podjetniki in zaposleni v podjetjih, ki delajo z internetom
  • Marketinški in IT strokovnjaki, da bodo na tekočem z najnovejšimi trendi in želijo nadgraditi znanje
  • Vodje IT in marketinških oddelkov v podjetjih, ki želijo biti v koraku s trendi in novostmi
  • Vodje podjetij in samozaposleni
  • Upokojenci, željni novih znanj …

Revija je namenjena vsem, ki potrebujejo konkretne nasvete in praktična znanja, ki jih bodo lahko uporabili in enostavno implementirali v svoje dejavnosti.

Članki so kategorizirani glede na 3 stopnje: začetnik, navdušenec in strokovnjak.

Doseg

  • Tiskana naklada: 2000-3000 izvodov
  • Digitalna v neomejenem obsegu

Splošno o reviji

  • Ciljna skupina: Širša javnost, predvsem bralci starosti 19-65 let, ki jih zanimajo vsebine, povezane z internetom, pa tudi strokovna javnost iz področij digitalnega marketinga in spletnih tehnologij
  • Periodika izhajanja: Dvomesečnik
  • Datum izida: 1. – 5. v mesecu
  • Cena: 4,90 €
  • Število strani: 100 strani
  • Odgovorna urednica in direktorica, specialistka za digitalne spletne rešitve in blagovne znamke: Jerneja Lobnik Ornik
  • Marketing managerka, specialistka za promocijo na internetu in spletno prepoznavnost: Tanja Ciglarič

Kdo je naša ciljna skupina? Komu je revija namenjena?

  • Lastniki in upravljalci spletnih strani in spletnih trgovin
  • Mladi poslovneži, ki potrebujejo nasvete in bi radi preko interneta zaslužili
  • Vsi, ki iščejo zaposlitev in dodatna znanja in ne vedo, kako sami začeti posel preko interneta
  • Dijaki in študenti, ki so željni znanja in jih zanimajo vsebine, povezane z internetom
  • Podjetniki in zaposleni v podjetjih, ki delajo z internetom in
  • Marketinški in IT strokovnjaki, da bodo na tekočem z najnovejšimi trendi in želijo nadgraditi znanje
  • Vodje IT in marketinških oddelkov v podjetjih, ki želijo biti v koraku s trendi in novostmi
  • Vodje podjetij in samozaposleni
  • Upokojenci…

Splošno uporabno znanje za vse, ki potrebujejo konkretne nasvete in praktična znanja, ki jih bodo lahko uporabili in enostavno implementirali v svoje dejavnosti.

Članki so kategorizirani glede na 3 stopnje: začetnik, navdušenec in strokovnjak

Kje je revija na voljo?

Revija je na voljo na večjih bencinskih črpalkah in izbranih trgovskih centrih. Naročnikom tiskano revijo pošiljamo preko Pošte, digitalno obliko pa prejmejo v svoje e-poštne nabiralnike.

Cilj revije

  • Izobraževati o trendih in novostih na področju interneta
  • Pomagati pri izbiri ponudnikov na specifičnih področjih (internet, telefonija, programska oprema, digitalni marketing, spletne rešitve …)
  • Ponuditi uporabna znanja, lahko prenosljiva v prakso
  • Ponuditi koristne informacije, v stilu How-To
  • Izobraziti o področjih interneta, ki so premalo javno izpostavljena

Vizije revije

  • Postati vodilna slovenska revija na področju interneta, digitalnega marketinga in spletnih tehnologij
  • Postati glavni pripomoček vsakega začetnika, internetnega navdušenca in strokovnjaka v Sloveniji
  • Postati poznana in uspešna blagovna znamka v Sloveniji
  • Razširiti se na tuje trge

V sklopu revije Internet 24/7 deluje tudi spletni portal www.revija-internet.si, ki omogoča še dodatno promocijo.