fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

DOGODKI

5 nasvetov, kako do učinkovitega in uspešnega posla na internetu

Praktični nasveti za dober nastop na spletu

Tukaj  5 uporabnih nasvetov, kako do učinkovitega spletnega nastopa na internetu.  

1. DRUŽBENA OMREŽJA (Facebook, Instagram in LinkedIn)

Najceneje in najlažje začnete promocijo preko družbenih omrežjih.  Prisotnost na družbenih omrežjih ni več izbira, ampak s podjetjem morate biti prisotni, tam kjer se nahajajo ljudje. In kot narekuje trend, komunikacijski kanali, kjer je največ ljudi, so družbena omrežja (Facebook, Instagram, Youtube,…) Na družbenih omrežjih je že več kot 2,51 milijarde ljudi. Torej, kje se nahajajo vaše potencialne stranke?

2. SPLETNA STRAN ALI SPLETNA TRGOVINA

Za resen nastop na internetu, zagotovo morate imeti spletno stran, ki je prilagojena na mobilne naprave. Vaši potencialni kupci najprej pridejo v stik z vašo spletno stranjo, šele nato vas kontaktirajo osebno. Kar 81% ljudi, preden kupi izdelek, gre preverit informacije preko interneta. Torej spletna stran naredi prvi vtis, od katerega je odvisno, ali boste zaključili prodajo ali prejeli povpraševanje, ali bodo zapustili stran in šli raje h konkurenci.

Seveda pa, ni dovolj, da je spletna stran zgolj objavljena na internetu, ampak jo uporabniki morajo najti, zato je pomembno, da je optimizirana.

3. OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kaj pomeni optimizacija spletnih strani? Čisto po domače povedano, spletna stran se mora čim višje pojaviti na spletnem iskalniku Google, drugače vas ljudje ne najdejo. Uporabniki vas najdejo, če je spletna stran optimizirana na določene ključne besede, ki jih ljudje preko Googla iščejo. Kako čim višje z optimizacijo spletnih strani priti na Googlu, boste lahko slišali v soboto, 9.2.2019 v Laškem od največjega slovenskega strokovnjaka Tomaža Gorca. Ne zamudite te priložnosti.

4. SPLETNO OGLAŠEVANJE (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn)

Za res dobre prodajne rezultate na spletu brez plačljivega oglaševanja več ne gre. Če želite, da vas uporabniki najdejo na Googlu, je zelo pomembno, da oglašujete preko Google Ads sistema. Velik delež oglaševalskega proračuna  podjetja danes vlagajo v družbena omrežja, ki so zelo pomemben del prodajnega procesa, še posebej za negovanje strank in za prepoznavnost podjetja.

5. E-MAIL MARKETING

Gradite svojo e-mail bazo, ker to je vaš največji zaklad. Družbena omrežja s sledilci so super, ampak nikoli ne veste, kakšni so cilji Facebooka ali kakšnega drugega družbenega omrežja. Lahko se naenkrat zaprejo ali pa postanejo plačljiva? E-mail baza pa vam ostane vedno, s katero negujete svoje obstoječe in potencialne stranke. Tako vas ljudje spoznavajo in gradite zaupanje. Tako, da ne zanemarjajte e-mail marketinga. Je eden izmed najbolj učinkovitih in najcenejših prodajnih kanalov.

Če bi se radi še podrobneje naučili o vseh segmentih internetnega marketinga,  zagotovo morate priti na seminar v soboto, 9.2.2019 v Laško, kjer boste lahko v živo, karkoli vprašali 5 top slovenskih strokovnjakov. ki se spoznajo vsa zgoraj našteta področja.

Vse o gostih in seminarju poglejte tukaj!

avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Dodaj odgovor