fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Programska zasnova

  • Ciljna skupina: Širša javnost, predvsem bralci starosti 19-65 let, ki jih zanimajo vsebine, povezane z internetom, pa tudi strokovna javnost iz področij digitalnega marketinga in spletnih tehnologij
  • Periodika izhajanja: Dvomesečnik
  • Datum izida: 1. – 5. v mesecu
  • Cena: 5 € (promocijska cena prve izdaj 2.50 €)
  • Število strani: 100 strani
  • Naklada: 5000 izvodov
  • Odgovorna urednica: Jerneja Lobnik Ornik
  • Prodajna urednica in vodja uredništva: Tanja Ciglarič

 

Revija INTERNET je plačljiva slovenska revija, ki izhaja v tiskani in elektronski obliki. Namenjena je širši javnosti, predvsem starostni skupini med 19. in 65. letom starosti, ki jih zanimajo vsebine, povezane z internetom. Namenjena bo tudi strokovnjakom iz področij digitalnega marketinga in spletnih tehnologij, predvsem s ciljem obveščanja in izobraževanja.

Izhaja vsaka 2 meseca in je od oktobra 2018 naprej na voljo v prosti prodaji preko izbranih prodajnih mest in naročnikom preko pošte. Na voljo bo tudi preko spletnega portala www.revija-internet.si.

Vsebine so uporabne in hitro prenosljive v prakso. Članke pripravljajo strokovnjaki s področja informatike, računalništva, digitalnega marketinga, prava, psihologije, prodaje in marketinga, kot tudi s področja mehkih veščin in osebnega razvoja posameznika. Revija deluje s ciljem izobraževanja, obveščanja, povezovanja, prepletanja dobrih praks, predstavitve uspešnih posameznikov in podjetij ter njihovih zgodb. Vsebinska zasnova bo temeljila na svobodi izražanja in odprtosti za različna mnenja in prepričanja. Z različnimi oblikami sporočanja (članki, intervjuji, komentarji, izjave, kolumne) bomo širšo javnost predvsem obveščali in izobraževali.

Vsebina tiskane in elektronske revije Internet

  • Novice, intervjuji in dobre prakse podjetij
  • DIGITALNI MARKETING (Iskalni marketing, SEO optimizacija, Spletno oglaševanje, E-mail marketing, Video marketing, Vsebinski marketing, Družbena omrežja, Vplivnostni marketing, Mobilni marketing …)
  • PRODAJA PREKO SPLETA (Spletna zakonodaja, CRM sistemi, Spletne trgovine, Digitalne valute, E-računi, Varnost na internetu)
  • SPLETNE TEHNOLOGIJE (Domene, Spletno gostovanje, Programiranje, Programska oprema, Licence)
  • DESIGN in Blagovne znamke (CGP – Celostna grafična predloga, Gradnja prepoznavnosti – branding)
  • IZOBRAŽEVANJE preko spleta (Seminarji, delavnice, Online študij, E-tečaji, Webinarji, E-knjige, E-knjižnice)
  • STROJNA OPREMA IN MULTIMEDIJA (Namizni računalniki, Prenosni računalniki, Tablični računalniki, Mobilni aparati, Strežniki)
  • SPLETNI MEDIJI (PREDSTAVITVE IN PRIMERJAVE, VPRAŠANJA IN ODGOVORI)
  • LIFESTYLE, zabavno in poučno (Zgodovina interneta, AKTUALNI DOGODKI in napovedniki)

Revija INTERNET vsebuje predvidoma 100 strani. Glede na obseg strokovnih in marketinških vsebin bo uredniški odbor pred vsako izdajo določil natančen obseg.

Predstavljene vsebine vsakokratne izdaje sledijo aktualnim dogodkom, trendom in novostim. V kolumnah, izjavah in intervjujih bodo avtorji obravnavali različne tematike iz navedenih področij. Revija bo vseboval predvideno 25 izvirnih avtorskih člankov.

Direktorica in odgovorna urednica, Jerneja Lobnik Ornik

Programska urednica in vodja uredništva, Tanja Ciglarič