fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

E-mail marketing

TOP 4 razlogi, zakaj email marketing še vedno deluje

E-pošta je preprost način, da dosežete doseg mobilnih uporabnikov

Eden od razlogov za email marketing, je vrednost za lastnike podjetij, da na preprost način dosežejo potrošnike na mobilnih napravah brez veliko vlaganja v nove tehnologije ali programske opreme.

V Forrester Research so objavili zelo zanimivo študijo, kjer so ugotovili, da je 42 odstotkov e-pošte odprtih v mobilnih napravah in 17 odstotkov na tablicah. To pa seveda pomeni, da je skoraj tri od petih e-sporočil, odprtih na mobilnih napravah in se lahko e-pošta šteje kot mobilni marketing.

Uporaba e-pošte je torej boljša od uporabe SMS mobilnega marketinga ker:

  1. Deluje na mobilnih napravah in tablicah
  2. E-poštna sporočila so brezplačna za potrošnika, medtem ko pri SMS sporočanjem imamo stroške
  3. E-pošta ima veliko prostora za vsebino in grafično oblikovanje za privlačne ponudbe

Učinkovit način za obveščanje potrošnikov

Email marketing ni samo za tržnike. Taktika je zelo učinkovita za pomoč podjetjem, da ostanejo povezani s svojimi strankami. V bistvu potrošniki pogosto iščejo email kampanje od svojih najljubših blagovnih znamk in lokalnih trgovinah.

Podjetje Nielsen je sporočilo, da se 28 odstotkov spletnih nakupovalcev naroči na e-novice ali izdelke, da bi bili obveščeni. Študija iz Loyalty 360 je sporočila, da 59 odstotkov mamic se prijavi na e-poštna obvestila od blagovnih znamk, kjer so bile ponujene nagrade.

Email se lahko tudi uporabi kot način za zagotavljanje vsebin za potrošnike. Prodajalci, ki dodajo video v njihove e-poštne akcije, si povišajo rast tudi do 40 odstotkov.

Torej uporaba e-pošte kot obveščanje je zelo močno orodje, s katerim bomo redno spodbujali potrošnike k nakupu ali sodelovanju na spletni strani.

Enostavno se lahko prilagodi in vključi v ostale strategije trženja

Vsestranskost email marketinga je še en razlog, da tržniki morajo spremljati in nadgrajevati svoje strategije. Odvisno od velikosti email baze in znanje od tržnika, ki kreira email lahko sporočila segajo od enostavnih, do zelo zapletenih.

E-sporočila lahko prilagodite, da vsebujejo ime uporabnika in še veliko več. S takšnimi strategijami pa boste tudi vnesli osebni pristop, ki je veliko bolj priljubljen.

Nekaj hitrih predlogov za druge uporabe:

  1. pošiljanje pozdravnega sporočila ob prijavi na e-obveščanje
  2. zahvaljevanje za nakup, ki so ga potrošniki opravili
  3. potrošnikom, ki dalj časa niso obiskali spletne trgovine, lahko pošljemo e-sporočilo s katerim jih spomnimo, da obstajamo
  4. ob praznikih in rojstnih dnevih jim lahko pošljemo pozdrave in voščila

E-pošta je zelo poceni

Če povzamemo najboljše razloge za uporabo email marketinga:

  • Enostavna
  • Učinkovita
  • Poceni

Email marketing omogoča podjetjem, da dosežejo veliko število potrošnikov v višini nekaj centov na sporočilo. Zato je tudi za manjša podjetja veliko bolj priljubljen kot pa so Tv, radio ali neposredna pošta.

Študija, ki so jo opravili pri Forrester Research je pokazala, da 85 odstotkov trgovcev na drobno menijo, da je email marketing eden od najbolj učinkovitih taktik pridobivanja kupcev.

Bistvo vsega tega je, da lahko lahko email precej stara strategija, vendar je še vedno ključnega pomena. Je zelo enostavno, da začnete z email marketingom.

Želite pomoč pri email marketingu? Obrnite se na nas še danes.

avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor