fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

E-mail marketing

Z izvajanjem email marketinga začnite že pred izdelavo spletne strani

e-mail marketing revija internet

Zakaj bi se sploh ukvarjali z email marketingom?

Email marketing je cenovno najugodnejši način oglaševanja podjetja in njegovih izdelkov v primerjavi z mnogimi drugimi vrstami trženja. Skoraj vsak odrasli uporabnik spleta ima vsaj en email račun, ki ga dnevno uporablja. Ker pa imamo vsi mobilne telefone, prebiramo elektronsko pošto večkrat na dan ne glede na to, kje se nahajamo. Po statističnih podatkih se polovica vse elektronske pošte (49%) prebere ravno na telefonih.

Prav tako 81% mikro, malih in srednje velikih podjetij primarno uporablja elektronsko pošto za pridobivanje in zadrževanje strank (Emarsys, 2018). Takšna priljubljenost pa ne preseneča, saj je donosnost naložbe v email marketingu ogromna. Predstavljajte si, da za vsak vložen 1 € dobite vrnjenih 30 € ali več nazaj (DMA, 2018). Zagotovo se strinjate, da so te številke več kot odlične in motivacija, da email marketing čim prej vpeljete v vašo strategijo spletnega nastopa.

Kaj je email marketing?

O email marketingu začnemo govoriti, ko začnemo uporabljati oz. pošiljati elektronsko pošto več prejemnikom hkrati za namen informiranja, izobraževanja, promocije, prodaje in gradnje odnosa z našimi potencialnimi in obstoječimi kupci izdelkov ali storitev. Za izvajanje pa potrebujemo bazo email kontaktov in seveda primerno orodje za izvajanje email marketinga.

Kako do baze email kontaktov?

Danes ni več dovolj, da si le pridobite bazo email kontaktov, ampak je pomembneje, da je ta baza kvalitetna. To pomeni, da emaili obstajajo, prejemniki pa so odzivni, odpirajo vašo elektronsko pošto, klikajo na povezave in se ne odjavljajo od prejemanja vaše elektronske pošte.

Kako si graditi bazo e-mailov pa v prvi številki revije INTERNET.

avtorMarko Petrej
E-MAIL MARKETING