fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

OGLAŠEVANJE & PRODAJA

Z znanjem iz preteklosti ne moreš slediti razvoju prihodnosti!

dragica korenjak revija internet

Preteklost je paradigma. Ni važno od kod prihajate, važno je le, kam greste.

Edina stvar, ki jo imaš na tem svetu,

je to, kar znaš prodati.

In smešno pri tem je,

da si prodajalec in tega ne veš.

(Arthur Miller)

Prodajalci so gonilna sila vsega dogajanja in razvoja. Nič se ne zgodi brez prodaje. Najboljša svetovna podjetja so uspešna zato, ker so odlična v prodaji. Zavedajo se, da lahko imajo najboljše izdelke na svetu, a če jih ne morejo ali ne znajo prodati, ne bodo uspešni. Tako večina podjetij znižuje stroške poslovanja tudi z direktno prodajo.

Poslovni model direktne prodaje je vsako leto bolj uspešen, finančni analitiki mu napovedujejo ekspandirano rast.

Združenje evropskih sekcij za direktno prodajo (SELDIA – The European Direct Selling Association) ugotavlja, da se je prodaja v Evropi tudi v letu 2016 povišala povprečno za 3 odstotke ter dosegla 32,9 milijarde evrov. Evropa tako predstavlja tretji največji globalni trg direktne prodaje z 20-odstotnim deležem prodaje. Leta 2016 je sektor povečal stopnjo rasti na večini evropskih trgov. Samo Nemčija, Francija in Velika Britanija so skupaj ustvarile 21,9 milijonov evrov. Z direktno prodajo se ukvarja 14,9 milijonov ljudi v Evropi (79 % žensk) ter več kot 107 milijonov po celem svetu. Rast direktne prodaj kaže, da postaja to perspektiven prodajni kanal.

Na drugi strani podjetja pa so ljudje, ki želijo najdragocenejšo vrednoto dela, to je SVOBODA. Na eni strani je svoboda, kjer si sam določiš delovno okolje, plan dela, plan zaslužka. V tem primeru se za tak korak odločijo ljudje, ne glede na starost ali izobrazbo, da delajo v kakšnem podjetju po sistemu mrežnega marketinga. Preden se odločijo za takšno podjetje, je izredno pomembno, da znajo prepoznati razliko med finančno piramido in mrežnim marketingom. V MLM je že na začetku dobro vedeti prednosti in slabosti. V kolikor nimate osnovnega znanja, preden vstopite v ta sistem, je to lahko draga izkušnja.

Z razvojem nove tehnologije pa lahko tudi spletna prodaja predstavlja pomembno priložnost za mikro in majhna podjetja, kar dokazuje tudi stalna rast. Na ravni EU je v letu 2017 spletna prodaja znašala okoli 534 milijard evrov in predstavlja veliko priložnost, predvsem mikro in malim podjetjem, da z relativno nizkimi stroški dosežejo končne potrošnike na globalni ravni.

Katerih je 7 skrivnosti uspeha v MLM, pa v prvi številki revije INTERNET.

Revijo lahko naročite TUKAJ!

avtorDragica Korenjak
Prodaja
Dragica je diplomirana managerka poslovnih sistemov Njen moto se glasi: Vedno obstaja nekdo nekje, ki vam lahko pomaga, le poiskati ga morate. Je znana motivacijska govornica v Sloveniji, Hrvaškem, Srbiji, BH, Makedoniji, Črni gori in Kosovem, katere vpliv se širi preko meja, kot je bil njen zadnji projekt; Od Vardara pa do Triglava«Kaj je njeno poslanstvo? Pomagati ljudem izgraditi njihovo zgodbo uspeha. Zakaj in kako je uspela v svetu govorništva je opisala v knjigi, ki je postala uspešnica, tako v slovenskem, hrvaškem in angleškem jeziku.