fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Iskalni marketing

Zakaj iskalni marketing?

Iskalni marketing je najbolj učinkovito orodje direktnega marketinga. Omogoča posredovanje informacij potencialni ciljni publiki, ob vpisu ključnih besed v iskalnike.

Predvsem v zadnjih letih je postal vse bolj razširjen tudi v Sloveniji. Glavni cilj iskalnega marketinga je izboljšati položaj spletnega mesta med rezultati v iskalnikih.

Gre za trženje s pomočjo spletnih iskalnikov  / Search Engine Optimization (SEM).

Glavni metodi iskalnega marketinga sta optimizacija spletnih strani (SEO) in oglaševanje na klik (PPC).

Zakaj je nujen?

  • Uporabniki aktivno iščejo izdelke in storitve preko spleta
  • Za podjetja je nujna prisotnost na spletu
  • Pomembno je, da vas hitro najdejo
  • Potrebno je stalno prilagajanje razmeram na trgu
  • Vsako podjetje si želi ‘na vrh’
  • Zaradi konkurence je vse težje doseči visoko pozicijo

Pomembno je vedeti:

  • Zagotoviti morate prednosti svojih storitev oz. izdelkov
  • Pristop je potrebno usmeriti h kupcu
  • Največ obiskov imajo podjetja, vidna na prvi strani
  • Večina uporabnikov klikne na prve 3 zadetke
  • Na prvi strani je vidnih 10 zadetkov najbolje optimizirane spletne strani
  • Druge strani obišče le majhen odstotek uporabnikov

Trije glavni elementi iskalnega marketinga

  • Optimizacija spletne strani (SEO)
  • Vpis v iskalnike in imenike
  • Oglaševanje na spletnih iskalnikih
avtorJerneja Lobnik Ornik
Odgovorna urednica
Jerneja je strokovnjakinja na področju digitalnega marketinga, oblikovalka spletnih strani, grafična oblikovalka, predavateljica in avtorica spletnih vsebin. Vizionarka, načrtovalka in graditeljica novih, boljših spletnih izkušenj. Ima več kot 10 let izkušenj z izdelavo spletnih mest, mediji, grafičnim oblikovanjem in digitalnim marketingom. Je projektno usmerjena oseba, vedno teži k izboljšanju obstoječega stanja in dosegu cilja. Izdelala je že ogromno avtorskih projektov, med drugim tudi tiskane revije in spletne portale. Je zelo intuitivna in optimistična, v ljudeh pa vedno iščem njihov potencial. Verjame v zmago s povezovanjem in širjenjem znanja ter izkušenj.

Dodaj odgovor