fbpx
Linkedin

Zakaj morate biti prisotni na linkedinu?

Koliko je LinkedInovih uporabnikov v Sloveniji?

V Sloveniji je odprtih približno 260.000 osebnih profilov in več kot 3.000 profilov podjetij. Natančnih informacij o uporabnikih v Sloveniji ni, ampak za predstavo lahko vzamemo globalno povprečje, tako da lahko govorimo o 57.000 mesečnih in 23.000 dnevnih uporabnikih. Kar pa ni zanemarljiv podatek.

Razlogi, zakaj biti prisoten na LinkedInu?

  • Po raziskavi Hubspota je LinkedIn najboljši kanal za pridobivanje novih kontaktov.
  • Z osebnim profilom gradite odnose z drugimi povezavami(potencialnimi poslovnimi partnerji, strokovnjaki …).
  • Profil podjetja vam služi kot predstavitev podjetja in promociji vsebin.
  • Na LinkedInu najdete veliko strokovnih člankov z različnih področij in primere dobre poslovne prakse, ki jih lahko uporabite pri svojem delu.
  • Uporabljate ga lahko tudi kot orodje za raziskovanje trga, analizo konkurence ter iskanje novih tržnih niš in poslovnih priložnosti.
  • Vsekakor pa je namenjen iskanju novih kadrov ali novih poslovnih priložnosti.

41 % uporabnikov LinkedIn obiskuje prek mobilnega telefona. Prek mobilnih naprav dnevno zabeležijo 15 milijonov ogledov profilov, 1,45 milijona ogledov zaposlitvenih oglasov in 44.000 prijav na prosta delovna mesta.

Kako morate imeti urejen osebni profil?

  • Za profilno sliko uporabite profesionalno fotografijo.
  • Uporabite pravo ime in priimek, saj gre za profesionalno družbeno omrežje.
  • Pod imenom jasno napišite, s čim se ukvarjate in katero podjetje zastopate.
  • Opišite vse svoje dosedanje izkušnje.
  • Poudarite svoje veščine in znanja, na katere ste najbolj ponosni.
  • Napišite najuspešnejše projekte, pri katerih ste sodelovali.

Če želite pospešiti dejavnost ljudi, prepoznavnost in prodajo, boste morali imeti načrt, kako biti učinkovit na LinkedInu. Zato vam priporočam dnevni seznam dejavnosti, ki ga uporabite v praksi. Ne samo, da vam bo prihranil čas, ampak vam bo zagotovil, da boste dosledno spremljali proces vsakodnevnih dejavnosti.

Vsakodnevne Linkedin dejavnosti:

  • Preverite vsa sporočila in redno na vsa odgovorite.
  • Povežite se z vsemi, ki vas prosijo za kontakt, ker se v prihodnosti lahko povežete.
  • Na svojem profilu objavljajte svoje ali druge strokovne članke s svojega področja.
  • Pridružite se 2–3 skupinam in preverite, ali lahko kako pomagate s svojim znanjem.
  • V posamezne skupine delite uporabno vsebino s svojega področja.
  • »Všečkajte« in komentirajte vsaj 3 objave na dan.
  • Preverite, kdo si je ogledal vaš profil in poiščite skupne potencialne možnosti.
  • Pojdite na obvestila in se zahvalite vsem, ki so kaj komentirali in všečkali.
  • Najpomembnejša dejavnost pa je – BODITE DEJAVNI!
avtorTanja Ciglarič
Marketing manager
Tanja se, z več kot 10 let izkušenj na področju marketinga, zadnja leta ukvarja predvsem z digitalnim marketingom. V mnogih letih je pridobila veliko dragocenih izkušenj, skozi njene roke pa je šlo veliko uspešnih digitalnih projektov. Sedaj želi svoje znanje deliti še z drugimi. Skozi svoje delo se srečuje z veliko podjetniki, zato je prišla do spoznanja, da je v Sloveniji še vedno veliko ljudi, ki premalo poznajo digitalni svet. Na trgu manjka informacij, kjer je digitalni svet predstavljen na enostaven način in s primeri dobrih praks. Zato bo z veseljem sodelovala z največjimi strokovnjaki v Sloveniji in se tako, na najboljše možne načine, trudila izobraževati in obveščati ljudi o prednostih interneta.

Dodaj odgovor

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Uporabljamo naslednje tehnične piškotke.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services