fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Spletno oglaševanje

Zakaj uporabljati Google Ads?

Če se še vedno sprašujete zakaj uporabljati Google Ads, vam podajam 10 poglavitnih razlogov za uporabo...

Učinkovitost Google Ads oglaševalskega PPC (pay per click) sistema

Do danes je že ogromno ljudi slišalo za Google Ads (prej znan kot Google AdWords), vendar iskalni nizi, ki jih vnašajo v brskalnike, kažejo na to, da jih še vedno veliko ni prepričanih v njegovo učinkovitost. Dva izmed najpogostejših iskalnih nizov sta namreč: “Zakaj uporabljati Google Ads?” in “Ali Google Ads dejansko deluje?”.

Osebno verjamem v to, da Google Ads – Googlov izjemno uspešen PLAČAJ – NA – KLIK (ang. PPC) oglaševalski sistem lahko deluje zelo učinkovito v skoraj vsakem podjetju. Že drži, da je potrebno vložiti tudi čas in denar, a če se ozremo na uspešna podjetja, ki ga že uporabljajo, kaj lahko sklepamo?! Da sta čas in denar porabljena pametno.

Merljivost povratnih informacij

Google Ads zagotavlja merljive povratne podatke o učinkovitosti investicije, v angleščini znano pod izrazom “Return on Investment” s kratico ROI. Ravno tako obstaja veliko uporabne in priročne literature o tem, kako uporabljati Google Ads. S spodaj naštetimi razlogi vam želim pokazati, zakaj bi dejansko Google Ads morali uporabljati. Še prej pa velja omeniti, da s tem nikakor ne zanemarite pomembnosti SEO (Search Engine Optimization) optimizacije in povezane uporabe več različnih oglaševalskih orodij.

10 razlogov za uporabo Google Ads

  • prilagodljivost in enostavnost uporabe,
  • merljivost uspešnosti,
  • hitrejši v primerjavi s SEO,
  • enostavnejša uporaba v primerjavi s SEO,
  • prikazovanje pred organskimi zadetki v Google SERP (Search Engine Results Pages),
  • oblika oglasov zanimivejša od oblike organskih zadetkov,
  • fleksibilnost prikazov,
  • več konverzij – izpolnjenih ciljev,
  • dobro dopolnjevanje drugih tržnih kanalov,
  • vaša konkurenca ga že uporablja.

Še vedno ne veste ali je za vas? Več o tem v tiskani izdaji revije, kjer bomo razloge utemeljili.

avtorMarjana Vuk
Vsebinski marketing
Marjana je profesorica matematike, ki ima večletne izkušnje pri poučevanju in inštrukcijah. Kot zanesljiva, odgovorna, empatična, natančna in zanesljiva oseba je dosegla in razvila že mnoge vizije ter interese. Deluje tudi na področju oglaševanja na družbenih omrežjih in oglaševanja na spletu, nad čemer se je navdušila med spoznavanjem googlovih spletnih orodij. Kot ciljno usmerjena oseba vedno išče nove načine in rešitve za dosego ciljev, pri čemer verjame v vseživljenjsko učenje.

Dodaj odgovor