fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vplivnostni marketing

Zakaj vplivnostni (influence) marketing?

vplivnostni marketing

Podatki o tem, koliko dobijo za marketing plačano zvezdniki, prepoznavni športniki in drugi posamezniki, so znani, pa vendar, zakaj je tako?

Družbena omrežja so se skozi leta obstoja razvila v različne namene, med drugim tudi kot marketinško orodje. Ker je na družbenih omrežjih vse več ljudi, predstavljajo ta odlično priložnost v smislu oglaševanja za različne znamke. Ravno zaradi tega se v zadnjem času vedno bolj pojavljajo ljudje, tako imenovani vplivneži (influencerji), ki takšne znamke promovirajo preko svojih kanalov.

Vplivneži so posamezniki, ki so si s kreativno, zanimivo vsebino pridobili veliko število sledilcev. Takšen način oglaševanja za podjetja predstavlja odlično priložnost za širjenje blagovne znamke. Vplivnostni marketing je novodobni marketing, ki se ga podjetja poslužujejo predvsem takrat, kadar je ciljna skupina za njihove izdelke oz. storitve mlajša populacija. Kljub temu se opaža, da podjetja v Sloveniji takšnega načina oglaševanja v večini še ne poznajo in se ga posledično ne poslužujejo, bodisi zaradi nezaupanja v mlajšo generacijo ali pa negotovosti glede takšne vrste oglaševanja.

O tem, zakaj se posluževati vplivnostnega marketinga pa več v prvi številki revije INTERNET.

avtorKevin Potočnik
vplivnostni marketing
Kevin je že od nekdaj sanjal o lastnem podjetju. V času šolanja, so se sanje po lastnem podjetju, spremenile v cilj. Po zaključeni srednji šoli in v času študija marketinga, uresničuje svoje sanje in s prijateljem vodi lastno oglaševalno agencijo, na področju družbenih medijev. Njuna glavna želja je približati, še ne toliko prepoznaven “influencer marketing” slovenskemu trgu in podjetjem ponuditi nov, inovativen način oglaševanja. Sam deluje na različnih področjih kot so produkcija, po-produkcija ter grafično oblikovanje. Rad išče ideje. s katerimi lahko promovira različne blagovne znamke.