fbpx

Please assign a menu to the primary menu location under menu

VSEBINA IN KOMUNIKACIJA

Zakaj vse več podjetij uporablja infografiko

infografika

Bi radi podatke, ki na prvi pogled niso zanimivi, s pomočjo grafičnih elementov pretvorili v atraktivne za obiskovalce?

S pomočjo infografike, ki je v zadnjih nekaj letih v porastu, dobite vsebine, ki lahko hitro, brez večjega finančnega vložka, postanejo viralne. Veliko podjetij je infografike v zadnjih nekaj letih že vključilo v svoje marketinške strategije.

Bi radi podatke, ki na prvi pogled niso zanimivi, s pomočjo grafičnih elementov.

Da pa bi infografika postala zanimiva za uporabnike, moramo pred izdelavo zbrati podatke, ki so uporabnikom zanimivi.

Kaj je pomembno za izdelavo učinkovite infografike in kako se je lotimo, izveste v nadaljevanju.

Izdelavo infografike lahko prepustite zunanjim izvajalcem, ki so specializirani za infografiko, ali pa jo izdelate s pomočjo brezplačnih ali plačljivih online orodij, ki so na voljo. Nekaj zelo učinkovitih spletnih mest za oblikovanje infografike najdete na sledečih povezavah: easel.ly , Piktochart, Infogram.com, Canva.com.

Trije pomembni elementi, ki jih moramo upoštevati pri izdelavi infografike:

  1. Preprostost:

Pri infografiki velja pravilo manj je več. To pomeni, da morate za kompleksne podatke najti vizualno rešitev, ki gledalcu omogoča, da lažje konzumira podatke. Pri izdelavi se morate omejiti pri izbiri barv in likov. Priporočljivo je, da uporabite nekje od tri do štiri barve naenkrat.

2      Univerzalnost:

Namen infografike je, da informacije predstavite tako, da so razumljive vsem in da lahko na ta način osveščate tudi manj izobraženo populacijo. Prav s tem namenom naj bi v infografiki uporabljali prepoznavne ikone in slike, ki so razumljive vsem.

3      Originalnost:

Ne glede na to, kaj skušate predstaviti z infografiko, naj bi bila le-ta izvirna. Z ustvarjalno uporabo barv, slik in pisav naj bi privabili gledalce. To dosežete tako, da kompleksne informacije sporočite na bolj razumljiv in vizualno privlačen način.

5 korakov do učinkovite infografike

Celoten članek si lahko preberete v četrti številki revije Internet.

avtormag. Maja Novak
DRUŽBENA OMREŽJA
Mag. Maja Novak je ekspert za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk in izobraževalna trenerka. Je direktorica podjetja Global Disruption, ki sodeluje z visoko inovativnimi podjetji iz 18 evropskih držav. Še posebej uspešna je pri snovanju marketinških strategij ter pridobivanju strank preko LinkedIna. Maja ima preko 18 let izkušenj iz področja vsebinskega marketinga in uporabe družbenega omrežja za uspešno uveljavljanje na mednarodnem trgu. Je mentorica za podjetja v Tehnološkem parku v Ljubljani ter mentorica za startupe za EBRD. Je avtorica online programa o učinkoviti uporabi LinkedIna za povečanje prepoznavnosti in prodaje na mednarodnem trgu.